четвер, 25 червня 2020 р.



























П’ятнадцять юнаків вирушили до війська
Весняний призов до війська через пандемію коронавірусу було зміщено в часі. І тільки 16 червня перша група з п’ятнадцяти юнаків вирушила на обласний збірний пункт. Вже традиційно на території районного військового комісаріату для них влаштували урочисті проводи.
Крім  родичів, друзів, провести майбутніх воїнів прийшли  очільник району Олександр Гузич та настоятель храму Різдва Богородиці отець Данило.
«Сподіваюся, ви будете гідними нащадками славних воєнних традицій ваших дідів і не осоромите їхню пам’ять. Мені приємно, що всі ви свідомі та гідні головного чоловічого обов’язку. Неоднаразово самі телефонували до мене, запитуючи, коли ж відбудеться відправка до війська. Легкої вам служби. Хочу заспокоїти батьків. Армія загартує ваших дітей. В жодному разі нікого з них не відправлять у зону бойових дій. Юнаки строкової служби нестимуть її на місці постійної дислокації військових частин», – зазначив військовий комісар, майор Олександр Ярмошевич.
Всіляких гараздів у подальшій військовій службі побажав призовникам і голова райдержадміністрації.
«В Святому Письмі сказано, що кожен юнак, вже народжуючись, має високу та святу місію – бути воїном Церкви Христової. Завжди з великим задоволенням іду на запрошення наших військових благословляти в дорогу майбутніх солдатів. Щиро вболіваю про них, як про власних дітей. Молитвою, порадою завжди підтримую їхніх батьків. Бо наша спільна молитва здатна на багато», – говорив отець Данило.
Окрім молитви за здоров’я та легку службу, кожному з призовників цього дня духовний наставник знайшов тепле слово та подарував натільний хрестик.
«Я з теплом згадую свою власну армійську службу, товаришів моєї юності. Служив я аж у Грузії, у внутрішніх військах. Адже раніше в семінарію не можна було вступити, не пройшовши військової служби. Я не вважаю, що це були втрачені в моєму житті роки. Вони відіграли значну роль у становленні характеру. Був я помічником  командира взводу. Демобілізувався старшим сержантом. Кожен чоловік повинен скуштувати солдатської каші», – вважає отець Данило.
Як і запевняв військовий комісар, призов було організовано з дотриманням максимуму заходів безпеки. Всі новобранці пройшли тести ІФА.
Людмила РОДІНА.


Немає коментарів:

Дописати коментар