вівторок, 2 червня 2020 р.




ми сумуємо за школою
Валентина Королькова, педагог із Сварицевич:
– Карантин триває, але дуже хочеться до школи, щоб спілкуватися очі в очі зі своїм улюбленим 6-А класом, де я класний керівник. Сумую за своїми учнями, а вони за школою та за вчителями. Про це мені діти пишуть і кажуть. Мої чудові вихованці сумують за спілкуванням у нашій прекрасній школі, за островом дружби, навчання, творчості. Я, щоразу, як бачу порожню самотню школу, то серце стискається, але все це треба пережити. Викладаю у Сварицевицькому навчальному закладі «музичне мистецтво» у 3-7 класах, інтегрований курс «мистецтво» у 8 класі. За 33 роки педагогічного стажу (у Зелені та Сварицевичах) вперше спілкуюся з учнями дистанційно.
Спілкуюся з учнями в телефонному режимі, онлайн в Інтернеті, у «Вайбері». Виконані домашні завдання учні скидають мені в особисті повідомлення. Школярі вдома переглядають тематичні відео-уроки з творами для слухання, виконання, там є й ритмічні вправи, Була у нас пасхальна тематика. Робимо руханки для тіла, вправи на розвиток дихання цікаві, складаємо пазли музичних інструментів, є музичні загадки, відео для релаксації (звучать під чудове відео твори класиків, наприклад, «Вальс квітів», балет «Лускунчик» Чайковського).
Домашні завдання даю творчі. Наприклад, зобразити симфонію Франца Йозефа Гайдна «Прощальна» в сучасній обробці в  кольорах. Я небагато задаю учням. Вони мають відпочивати, розважатися від основних уроків. Така наша мета.
Мої завдання – це душевний відпочинок для школярів: послухати, порелаксувати, пограти. Даю завдання відповідно до вікових категорій. Є й цілком розважаючі завдання подивитися музичний мультик, казочку про музичні інструменти. Учням зараз непросто опановувати дистанційно шкільну програму, тому мої уроки хай будуть для них творчим відпочинком.
Зараз мережею шириться флешмоб «Мистецтво вдома». Його учасники в домашніх умовах відтворюють видатні твори мистецтва. Таку веселу акцію започаткували у PinchukArtCentre. Колекція творів, відтворених користувачами Мережі під час карантину, щодня поповнюється новими шедеврами, а до флешмобу долучається все більше і більше людей із різних куточків світу. До прикладу, мої учениці Дарина Крупко та Аліна Галушко створили такі чудові образи. Хай твоя творчість і талант дітей розвиваються, щоб ними міг захоплюватися весь світ». Всім бажаю здоров’я, гарного настрою, бо довкола весна і все у нас буде добре!

Музика єднає серця
Сьогодні про роботу в умовах карантину розповідає Оксана Головіна, викладач класу фортепіано КЗ «Дубровицька дитяча музична школа».
Звичайно, карантин вніс зміни у навчання вихованців музичної школи та в роботу педагогів. Надворі весна, свята, хочеться музики, бо вона надихає і заспокоює, вона дарує затишок для душі. Я рада, що мої учні продовжують займатися, вчаться, вдосконалюються, реалізують свої таланти. У моєму класі навчається 12 учнів. З початком карантину я зорганізувалася, вирішила вивчити досвід більш знаних викладачів. Часто переглядаю дистанційний процес навчання музичних шкіл в Україні. Найбільше до душі припали уроки  Львівської музичної школи №3. Вони працюють з інструментом в «скайпі». Довго думала, як оформити дистанційне навчання зі своїми учнями без «скайпу» та без інструменту (оскільки його наразі не маю вдома, на жаль). Але вихід завжди існує, тому у «Вайбері» була створена група мого класу, де є учасники   мої вихованці та їх батьки. Діти присилають відео музичних творів  у їх виконанні, я переглядаю, вказую на помилки, даю певні рекомендації та поради, даю домашні завдання.
Для того, щоб вихованці не нудьгували, створила перший онлайн-конкурс «Музичний карантин by O.M.», який провела 24 березня (тобто в перший тиждень карантину). У конкурсі взяли участь семеро моїх вихованців. Перемогла Злата Бордакова (4 кл.). Вона отримала велику кількість приємних коментарів учнів та символічний подарунок від мене. Оскільки змагатись дітям сподобалось, було прийняте рішення провести ще один конкурс, де вони могли креативити, конкурс на виконання улюблених мелодій (дітям це дуже подобається). Отож 30-31 березня музика звучала на конкурсі «Home music quarantine 2020», тут перемогу здобула Михалець Іванна (5 кл.), подарунок для Іванки також буде від мене після закінчення карантину. Друге місце розділили Боковець Юля (5 кл.) та Бордакова Злата(4 кл.), а третю сходинку у конкурсі посіла юна піаністка Фурманець Кароліна (1 кл.).
Ось такі у нас пройшли домашні творчі змагання, мої юні піаністки продемонстрували свої музичні навики, свою любов до музики загалом. У мене прекрасні діти навчаються! Спасибі батькам за їх виховання.
 А ще я відшукала конкурс міжнародного рівня, запропонувала учням взяти в ньому участь. Злата Бордакова проявила ініціативу, бере участь у цьому конкурсі. Я вірю в талант своєї учениці, намагаюся максимально його розкрити. За чотири роки навчання Злати у музичній школі у нас є багато спільних досягнень, ще з жодного конкурсу ми не повертались без перемог. Отож Злата взяла участь в Міжнародному онлайн-конкурсі юних піаністів серед учнів початкових мистецьких закладів «Львів, кава і карантин-2020». 23-27 квітня професійне журі буде прослуховувати учасників конкурсу. Склад журі дуже потужний: це видатні піаністи-виконавці Бейза Язган (Туреччина), Бенедетта Іарделла (Італія), Кальвін Абдель (Австралія), Акіко Санаі(США), народний артист України Юрій Кот та багато інших. Більше сотні юних музикантів зареєструвалися на цей конкурс з шести областей України та Туреччини. Участь у такому  масштабному конкурсі для нас із моєю ученицею це вже перемога! Карантин нам не завадив це зробити, а навіть навпаки спонукав до цього! 28-30 квітня почуємо результати цього конкурсу. А найголовніша перемога в цей непростий час для мене, як для викладача, це слова моїх дітей про те, що вони сумують за музичною школою. 
Моя донечка  Каріна дистанційно навчається відразу у ліцеї та у музичній школі. Їй подобається англійська мова, що мене радує. Займається на металофоні, скидаємо відео зайнять викладачу Олегу Володимировичу Анісімову. Він також консультує і підтримує Карінку, дає викладацькі настанови. Їй подобається грати, інколи створює свої мелодії. Разом з донечкою  кулінаримо, малюємо, ліпимо, оскільки постійно разом. До свята допомагала у випіканні паски та прикрашати писанки. Донька навчається у математичному класі, отож є чимало завдань з математики. Вчителька Людмила Валеріївна Сахвон багато часу приділяє спілкуванню з учнями, дуже уважна до них, за що я їй вдячна.
Карантин дав нам всім шанс змінитися. Шукати нові можливості навчати і вчитися. Добре, що є Інтернет, він нам відкриває світ, завдяки йому спілкуємося. Але ми всі чекаємо. коли знову розпочнеться повноцінне навчання, щоб бачити усмішки дітей у класах.
Спілкувалася Люба КЛІМЧУК.


Немає коментарів:

Дописати коментар