понеділок, 30 грудня 2019 р.

Дарувати гарний настрій – це прекрасно
Сучасний світ інтернету дарує багато можливостей розпочати втілювати в життя різні ідеї. Дуже приємно спілкуватися з людьми, які, незважаючи на зайнятість, перебуваюь у творчому пошуку. Нещодавно поспілкувалася з креативною людиною Оксаною Сівук. Вона вміє створювати чудові фотозони. Нагадаю, що фотозона – це куточок, спеціальна локація, сектор на території свята, де будь-хто з бажаючих може зробити гарні знімки.



Попросила молоду землячку розповісти, як виникла ідея займатися цією справою. Отож  думки вголос:
«Мене звати Оксана, і у свої 25-ть займаюся справою, яка приносить мені неймовірне задоволення! Три роки тому я отримала звання спеціаліста за фахом «Дошкілька освіта та психологія» у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова, але за спеціальністю ще не працювала, хоча обожнюю діток. А творити для хлопчиків та дівчаток щось незвичайне для мене тільки в радість.
Зараз я мама в декретній відпустці, але сидіти без діла не можу. Завжди знаходжу для себе цікаві заняття. Зараз виник попит на фотозони, отож я вирішила спробувати себе у цьому напрямку. Все почалося з того, що на хрещення синочка я вирішила гарно оформити цю довгоочікувану для нас подію. В Дубровиці таким ще ніхто не займався, і я вирішила, чому б не спробувати самій створити такий гарний і цікавий простір. Так і з’явилася моя перша робота в цьому напрямку. Звичайно, вона не була ідеальною, бо багато дрібниць я ще не знала, але все ж зроблена була з особливою любов’ю. Далі була перерва, займалася я лише домашніми клопотами і дитинкою…
Але ж ось Матвійчику виповнився рочок, і знову я повернулася до творчості. Для кожної мами цей день особливий, і всі ми хочемо бачити щасливі оченята наших крихіток. Точно знала, що на цьому святі стиль фотозони буде «Ведмедик Teddy». Моя підготовка цієї локації тривала більше двох місяців: безліч переглянутих фото з прикладами оформлень, відео-уроків; пошуків сайтів для замовлення банера за нашим зразком; вибір та замовлення кульок. Все вдалося так, як я собі уявляла, а головне, що мій синуля був дуже щасливий.
Після цього я просто подала оголошення про оренду банера, мами почали цікавитись, запитували, чи маю щось для дівчаток, для дорослих. Довго думала та все ж наважилась замовити різні матеріали, адже коли ти маєш бажання щось творити, то необхідно з чогось починати. Ось так моя маленька ідея перетворилась у ціле захоплення. Тепер маю декілька варіантів оформлення фотозон для різних свят, а головне бажання і натхнення постійно творити щось нове. Головна мета моєї роботи – це задоволені та щасливі клієнти! Це так чудово дарувати людям гарний настрій!
Оформляючи фотозони для різних подій, керуюся передусім бажаннями клієнтів, дослухаюся до їх думок і враховую фінансові можливості, шукаю індивідуальний підхід до кожного. Клієнтам завжди пропоную фото робіт із описом тарифів. Ідеї дуже часто шукаю в інтернеті, але намагаюся абсолютно не повторюватися, щоб не займатися плагіатом. Головні витратні у моїй роботі: металеві каркаси висотою 2 м, а шириною до 3 м, дві підсвітки, кульки різних кольорів, параметрів (залежно від оформлень); з тканин використовую: шифон, трикотаж-масло та паєткову тканину.
Раніше я завжди пробувала багато всього, і рідко не доводила все до кінця. Так от зараз я не засну, якщо, наприклад, якщо я щось не доробила або ж не досягла ідеалу у роботі. Вільного часу зараз обмаль, адже виховую ще маленького непосиду, якому треба приділити багато часу. Ну а коли маю вільну хвилинку, шукаю нові ідеї, роблю декорації, замовлення з кульок, на даний час готую новорічні фотозони».
Записала Люба КЛІМЧУК

Немає коментарів:

Дописати коментар