понеділок, 30 грудня 2019 р.


Німецька мова та сучасні технології

«Вчитися, самовдосконалюватися ніколи не пізно, – каже вчитель німецької мови Дубровицького НВК «Ліцей-школа» Ольга Миколаївна Дулінець, – в теперішній час є багато можливостей розвиватися та спілкуватися завдяки Інтернету». Педагог розповіла про участь в конгресі «Наука і навчання в епоху цифрових технологій», який був організований Посольством Федеративної Республіки Німеччини та Goethe-Institut в Україні.


Ольга Миколаївна зазначила:
«Я зареєстрована на сайті Goethe-Institut, черпаю там для себе багато корисного як педагог. Коли побачила оголошення про цей конгрес у столиці, то подала заявку, але, чесно кажучи, не сподівалася на позитивну відповідь. Була приємно здивована, як отримала запрошення взяти участь у цьому незабутньому науковому дійстві. За свій рахунок я оплатила лише дорогу, про все інше подбали організатори».
Ольга Дулінець поділилася враженнями про конгрес і зазначила, що незабутнім було все: виступи талановитих та відомих спікерів (спеціалістів у своїх галузях), невимушене спілкування з колегами-педагогами та викладачами німецької мови вузів України, носіями мови, враження від вечірнього Києва.
У своєму зверненні до учасників Конгресу Ганна Ігорівна Новосад, Міністр освіти і науки України, зазначила: «Реформа Нової української школи була і залишається для нас пріоритетом. Вагомою складовою цієї реформи є формування цифрової компетентності учасників освітнього процесу, яка є наскрізною, і володіння нею наразі вимагається не лише від вчителів інформатики, а й від усіх вчителів і учнів».
Саме на дигіталізації освіти на конгресі і було зроблено наголос. Смартфон має служити для школярів не лише джерелом спілкування та гри, а й можливістю паралельно здобувати знання, до прикладу, вдосконалювати свою німецьку мову.
Ольга Дулінець взяла участь у трьох воркшопах: «Реальне навчання та цифровий університет: огляд можливостей дигітальних матеріалів Kinder- und JuniorUni (українською та німецькою мовами), «Розумний і цифровий – повністю дигітальний підручник німецької мови для стандартних занять у класі» (німецькою мовою), «Фейкові новини: як діти та підлітки перетворюються на детекторів брехні» (німецькою мовою).
Як каже моя співрозмовниця, на конгресі багато говорили про штучний інтелект – як машини самі вчаться. «Як комп’ютер вивчає досвід і чим штучний інтелект відрізняється від «звичайного програмування»? Як відбувається еволюція штучного інтелекту і який потенціал має ця технічна революція для нашого суспільства?» – це одна із цікавих тематик нашого спілкування, – каже Ольга Миколаївна. – Багато йшлося про інтернет-ресурси, які варто застосовувати на уроках вивчення німецької мови».
Ольга Дулінець зазначає, що участь у конгресі стала незабутньою і тому, що два дні поспіль була можливість поспілкуватися німецькою у колі викладачів-українців цієї європейської мови, а також чути її з вуст доповідачів з Німеччини. Німецька мова відкриває перспективи для молодого покоління: сьогодні завдяки німецькій мові молоді українці отримують підтримку в їхньому професійному розвитку і перед ними відкриваються кар’єрні перспективи. Почуте та побачене на конгресі вчителька буде втілювати у викладанні німецької мови на своїх уроках. Ольга Миколаївна радить колегам активно долучатися до інтернет-пропозицій у покращенні педагогічної майстерності, бо участь у різних цікавих заходах забезпечує цікаві дискусії, нові ідеї для  шкіл, нові знайомства і початок майбутньої співпраці!
Люба КЛІМЧУК.

Довідково: Воркшопнавчальний захід, учасники якого отримують знання через високу інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід й особисте переживання.


Немає коментарів:

Опублікувати коментар