четвер, 27 січня 2022 р.

 


Подарунок на Новий рік від «Нової пошти»

 

Жителі Дубровиччини, як і всі інші українці, дуже часто користуються послугами як «Укрпошти», так і підприємства «Нова пошта». Пересилати подарунки, купувати товари через Інтернет тепер вигідно і зручно. Однак всім потрібно знати правила користування послугами поштового зв’язку. Сьогодні розкажу про випадок, який стався з нашою землячкою Наталією Позняк. Можливо, ви почерпнете з цієї історії корисні уроки.

 

Нещодавно Наталка написала у «Фейсбук»:

«Вирішила я зробити собі подарунок і замовити брудер для курчат. Хто не знає – це така коробка з підігрівом, у якій утримуються новонароджені пташата. На Новий рік отримала повідомлення, що посилка з «Нової пошти» прибула. Сьогодні забрали. Посилка габаритна, тому відкривати не стали, бо ще ж треба довезти додому. А дарма! Бо вдома нас чекав сюрприз. Верхня панель брудера була розбита в хлам. Не знаю, що на неї падало і з якою силою, але подарунок на півтори тисячі перетворився в купу металобрухту. І що тепер робити? Куди скаржитися?».

Наталія Позняк звернулася у дописі до представників «Нової пошти» із запитанням, що робити у такому випадку. Багато коментарів було під цим дописом у «Фейсбук», дехто з друзів Наталі вважав, що товар втрачено і компенсації за нього не буде. Інша знайома порадила: «Пишіть акт невідповідності. Долучайте фото. Я мала схожу проблему, коли розкрила посилку вже вдома, і «Нова пошта» порадила мені скласти такий акт з описом проблеми і надіслати їм електронною поштою». Дуже швидко на критичний допис Наталії відгукнулися працівники підприємства. Вони написали: «Добрий вечір, Наталіє! Дуже прикро отримувати такі новини. Вкажіть, будь ласка, номер накладної та надайте фото пошкодженого вантажу. Обов’язково передамо запит до профільного відділу для перевірки ситуації».

І ось через кілька днів Наталія Позняк опублікувала новий допис про згаданий випадок. Наша землячка розповіла:

«Попри те, що дефекти я виявила не у відділенні, а вдома, при зверненні на гарячу лінію мою претензію зареєстрували (так само, як і відгукнулися під моїм дописом). Фото пошкодженого товару для цього виявилося достатньо. До того ж з’ясувалося, що фірма-відправник застрахувала перед відправкою товар на повну суму. У фіналі – «Нова пошта» повернула мені кошти і за зіпсований товар, і за перевезення. За що щиро вдячна. Інцидент вважаю вичерпаним. Мораль: перевіряйте відправлення все-таки у відділенні, щоб зняти будь-які питання. Але, якщо це трапилося пізніше, не бійтеся звертатися і відстоювати свої права. В багатьох випадках це гарантує успіх. А «Новій пошті» щиро бажаю в Новому році, щоб таких інцидентів було якнайменше. Тим більше, що від волонтерських бригад за останні вісім років чула багато вдячних слів».

Отож, завжди перевіряйте свої товари на пошті. Це найкраще! Випадок, про який ми розповіли, трапився не у Дубровиці. Але він повчальний для всіх. А ще раджу добре зважувати, якою саме поштою відправляти посилки. Запитуйте про ціни, розташування відділень. І обирайте найкращий варіант: «Укрпошту» чи «Нову пошту». На щастя, такий вибір є і у Дубровиці.

 

Люба КЛІМЧУК.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар