четвер, 13 січня 2022 р.

 






















НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ ПРИВІТАВ

З РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ

 

Напередодні величного християнського свята – Різдва Христового, яке частина українців святкує 25 грудня, на Дубровиччині знову побував народний депутат України Віктор М’ялик. Він мав розмову з міським головою Богданом Микульським щодо подальших перспектив громади. Йшлося про формування переліку об’єктів, які ремонтуватимуться чи будуватимуться наступного року коштом Державного фонду регіонального розвитку та через програми соцеконому. Віктор Ничипорович націлював, щоб в кожному старостинському окрузі для цього було відібрано по найбільш значущому проєкту.

Ще перед цим він відвідав ПСП «Промінь», де мав предметну розмову з керівником підприємства, депутатом міської ради Андрієм Куликом щодо введення в експлуатацію газопроводу до Соломіївки. Віктор М’ялик добре обізнаний з цією задавненою проблемою, яку лобіює Андрій Євтухович, і вже виробив алгоритм дій, як її можна вирішити. Цього ж дня він разом з Андрієм Куликом мав зустріч в «Сарнигаз» з приводу вироблення механізму підключення сільських мереж газопроводу до центральної магістралі.

Мав він також зустріч з виборцями щодо чорнобильських доплат до пенсій. Люди жалілися, що мусять добиватися їх через суд, а виживати на мізерні пенсії дуже срутно. Віктор Ничипорович пообіцяв тримати це звернення на контролі та дав доручення своїм помічникам без зволікань звернутися з цього приводу до прокуратури.

Депутат також поспілкувався з працівниками нашої первинки в новій амбулаторії загальної практики сімейної медицини та колективом Лютинської школи. Тут нещодавно було встановлено вікна завдяки народному депутатові, тож він заодно перевірив якість робіт та тепловий режим в школі. Звісно, і сюди завітав не з порожніми руками – для школярів подарунком став набір гарних волейбольних м’ячів, для місцевого ФАПу – тонометр, а для педагогів – мелодія на гармошці у виконанні народного депутата. Також Віктор Ничипорович пообіцяв сприяння у придбанні дверей для шкільної їдальні та спортзалу.

Різдвяний подарунок від народного депутата отримав шанований наш шахіст Григорій Юхимович Котяш із Залужжя, який передає секрети цієї захоплюючої гри підростаючому поколінню. Саме для занять з молоддю Віктор Ничипорович подарував спортсмену гарний геймерський ноутбук. Мав народний депутат й зустріч з представниками місцевого бізнесу. Були звернення за допомогою на лікування. Депутат пообіцяв всім сприяння. А Віктор М’ялик свого слова дотримується завжди.

Побував народний депутат і на засіданні виконкому міської ради, де також привітав всіх присутніх з прийдешнім Різдвом та відповів на їх запитання.

Людмила РОДІНА.

 

1 коментар:

  1. Мені було боляче й розбите серце, коли сім місяців тому між мною та моїм чоловіком у моєму шлюбі сталася дуже велика проблема. настільки жахливий, що подав справу до суду на розлучення. він сказав, що більше ніколи не хоче залишатися зі мною і що більше не любить мене. Тож він зібрав речі з дому і змусив мене та моїх дітей пережити сильний біль. Я намагався всіма можливими способами повернути його, після довгих прохань, але безрезультатно. І він підтвердив, що прийняв рішення і більше ніколи не хоче мене бачити. Тож одного вечора, повертаючись з роботи, я зустрів свого старого друга, який шукав мого чоловіка. Тож я йому все пояснила, і він сказав мені, що єдиний спосіб повернути свого чоловіка — це відвідати чародійця, тому що він справді це теж зробив. Тому я ніколи не вірив у магію, але мені нічого не залишалося, як слідувати його пораді. Потім він дав мені адресу електронної пошти заклинателя, якого він відвідав. dralaba3000@gmail.com. Наступного ранку я надіслала електронного листа на адресу, яку він мені дав, і заклинатель запевнив мене, що я поверну свого чоловіка протягом наступних двох днів. Яке дивовижне твердження!! Я ніколи в це не повірив, тому він поговорив зі мною і сказав мені все, що я мав зробити. Потім я роблю їх без збільшення, тому наступні два дні, на диво, мій чоловік, який не дзвонив мені протягом останніх 7 місяців, дзвонив мені, щоб повідомити, що він повертається. Так дивно !! Тож він повернувся того ж дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та моїм дітям. Тоді з того дня наш зв’язок став міцнішим, ніж раніше, за допомогою чудового заклинателя. Тому я пораджу, якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з доктором алаба на електронну адресу: dralaba3000@gmail.com або зв’яжіться з ним у WhatsApp та Viber за цим номером: +1(425) 477-2744.......

    ВідповістиВидалити