пʼятницю, 25 січня 2019 р.


Наші Збройні Сили – наша опора!

Знайомтеся, це  Микола Малафей – дубровичанин, який служить в Національній гвардії України. У серпні 2017 року Микола був призваний на строкову службу, проходив додатковий набір до Національної гвардії України. Напередодні Збройних Сил України спілкуємося з Марією Драганчук – мамою досвідченого гвардійця, за плечима у якого вже більше як рік служби. Пані Марія розповідає: «Син від служби не переховувався, а як почув про набір до Націнальної гвардії, то вирішив віддати свій військовий обов’язок Україні і одночасно набути нових знань, навичок. Всією родиною ми підтримали його бажання, бо знаємо, що ця служба в будь-якому випадку стане в нагоді протягом життя. І все-таки це важливий чоловічий обов’язок – служити і захищати. За час служби син два рази був у відпустці, дуже змужнів фізично, став більш відповідальним, цілеспрямованим. Я рада, що служба йому подобається, він має гарних друзів і дуже любить Львів, де служить. Щоденно син мені телефонує, отож на серці спокійно, бо чую його голос. У серпні цього року мій Микола підписав контракт ще на три роки. А ніби вчора я їздила на присягу до сина. Дуже щемливо було на душі. Тоді зрозуміла, що моя дитина насправді виросла».
Сьогодні рідні пишаються своїм армійцем. Адже, приїхавши у відпустку, Микола привіз відзнаки за зразкову службу і подяку за виховання. Вітаю пані Марію з прийдешнім святом – Днем Збройних Сил України і зичу їй терпіння, здоров’я, прошу передати гвардійцю побажання подальших успіхів у службі на благо українського народу. У відповідь Марія Драганчук передає вітання всім, хто тепер служить, хто захищав і захищає Україну, батькам армійців.
Щиро зичу всім здоров’я, добра, а головне – мирного неба над головою. Нехай сини України бережуть мир і спокій, будуть щасливими в рідній державі.
Приєднуємося до цих щирих побажань. Спасибі всім синам і донькам, які служать чи служили у Збройних Силах, ми вами гордимося! Наші Збройні Сили – воїни честі, для яких обов’язок та присяга – понад усе.
Люба КЛІМЧУК.

Немає коментарів:

Дописати коментар