На лічильнику – одне,
а у квитанції – інше
Знайома ситуація? Здається, витрачаєш стільки ж газу і
світла, ба навіть економиш. А у платіжці з’являються космічні суми. Серце
тьохкає, в голові – сумбурні думки, куди і як звертатися. На наступний день
їдеш за правдою до райцентру, чекаєш не
одну годину під кабінетом, бо поряд такі
ж – занепокоєні та обурені. Щоб подібних
прикрих ситуацій та непорозумінь не виникало, посадовці радять вчасно та
сумлінно подавати показники лічильників. І не обов’язково на це витрачати час і
нерви на дорогу та черги.
Електрика
Наприклад, до «Рівнеобленерго» відтепер можна
зателефонувати і з мобільного. При чому з будь-якого оператора: (067)620-44-11
– для абонентів Київстар; (050)490-44-11 – Vodafone; (093)320-44-11 –Lifecell.
Також діючими залишаються стаціонарні номери: 2-01-17, 2-01-99. Кол-центр
працює цілодобово і без вихідних, принаймні про це запевняють у службі.
Передати показники, дізнатися про планові та аварійні
відключення, ознайомитись зі станом свого особового рахунку можна і в групі «Рівнеобленерго» у Viber. Така
послуга запрацювала у жовтні. Для цього у налаштуваннях свого Viber потрібно
обрати рядок «QR-код», далі зісканувати QR-код з сайту служби і автоматично
потрапляєш до аканту. Перевірили – працює.
Та все ж надійніше про свої витрати електрики повідомити
в «Особистому кабінеті споживача» на веб-сайті «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua.
Для використання сервісу слід зареєструватись. Далі натиснути «Показники» -
«Внести показники» - «Нові показники станом на…».
Ще один варіант – електронна пошта pokaz@roe.vsei.ua. У
листі необхідно вказати особовий рахунок та показник через пробіл. Те саме
можна відправити sms-повідомленням на номер 067 239-54-30.
Якщо хтось не довіряє новим технологіям, може звернутися
безпосередньо до РЕМу. Працюють спеціалісти
з 8.00 до 17.15, у п’ятницю – до 16.00.
Важливо зауважити, що показники електроенергії потрібно
передавати 1-2 числа кожного місяця.
Газ
Дані газового лічильника можна
повідомити подібними шляхами. Найперше – через особистий кабінет на сайті 104
ua. Там детально розписано, як зареєструватися та вносити дані. Це найбільш
оперативний спосіб. Вже за годину зможете побачити оновлені дані і свій баланс.
На внесення в програму кубометрів, переданих іншими каналами, знадобиться
декілька днів.
Також завдяки sms на короткий номер 7104 (формат:
ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, ХХХХХ – показання лічильника (до 5
цифр). Між особовим рахунком і показаннями лічильника має бути один пробіл.
Вартість відправки повідомлення згідно з тарифом мобільного оператора.
Зателефонувавши до контакт-центру за номерами: (0362)
48-90-04 або (067)0101104. Цілодобове голосове меню дозволяє передати дані
самостійно, без з`єднання з оператором. Слідуючи підказкам голосового меню,
потрібно вибрати цифру «2».
І останнє – надіслати лист із зазначенням адреси та
номеру особового рахунку на електронну адресу: contact@rv.104.ua.
Показники лічильника слід зафіксувати станом на перше
число і передати до п’ятого. В інакшому випадку – нарахують не фактичну суму, а
прогнозовану, що формується відповідно до
того, як використовували газ раніше.
Тож низьких вам сум у платіжках та гарного настрою.
Немає коментарів:
Дописати коментар