пʼятницю, 25 січня 2019 р.


На лічильнику – одне,
а у квитанції – інше

Знайома ситуація? Здається, витрачаєш стільки ж газу і світла, ба навіть економиш. А у платіжці з’являються космічні суми. Серце тьохкає, в голові – сумбурні думки, куди і як звертатися. На наступний день їдеш  за правдою до райцентру, чекаєш не одну годину під кабінетом, бо поряд  такі ж – занепокоєні та обурені. Щоб подібних  прикрих ситуацій та непорозумінь не виникало, посадовці радять вчасно та сумлінно подавати показники лічильників. І не обов’язково на це витрачати час і нерви на дорогу та черги.

Електрика
Наприклад, до «Рівнеобленерго» відтепер можна зателефонувати і з мобільного. При чому з будь-якого оператора: (067)620-44-11 – для абонентів Київстар; (050)490-44-11 – Vodafone; (093)320-44-11 –Lifecell. Також діючими залишаються стаціонарні номери: 2-01-17, 2-01-99. Кол-центр працює цілодобово і без вихідних, принаймні про це запевняють у службі.
Передати показники,  дізнатися про планові та аварійні відключення, ознайомитись зі станом свого особового рахунку можна і  в групі «Рівнеобленерго» у Viber. Така послуга запрацювала у жовтні. Для цього у налаштуваннях свого Viber потрібно обрати рядок «QR-код», далі зісканувати QR-код з сайту служби і автоматично потрапляєш до аканту. Перевірили – працює.
Та все ж надійніше про свої витрати електрики повідомити в «Особистому кабінеті споживача» на веб-сайті «Рівнеобленерго» www.roe.vsei.ua. Для використання сервісу слід зареєструватись. Далі натиснути «Показники» - «Внести показники» - «Нові показники станом на…».
Ще один варіант – електронна пошта pokaz@roe.vsei.ua. У листі необхідно вказати особовий рахунок та показник через пробіл. Те саме можна відправити sms-повідомленням на номер 067 239-54-30.
Якщо хтось не довіряє новим технологіям, може звернутися безпосередньо до РЕМу. Працюють спеціалісти  з 8.00 до 17.15, у п’ятницю – до 16.00.
Важливо зауважити, що показники електроенергії потрібно передавати 1-2 числа кожного місяця.

Газ
Дані газового лічильника можна повідомити подібними шляхами. Найперше – через особистий кабінет на сайті 104 ua. Там детально розписано, як зареєструватися та вносити дані. Це найбільш оперативний спосіб. Вже за годину зможете побачити оновлені дані і свій баланс. На внесення в програму кубометрів, переданих іншими каналами, знадобиться декілька днів.
Також завдяки sms на короткий номер 7104 (формат: ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, ХХХХХ – показання лічильника (до 5 цифр). Між особовим рахунком і показаннями лічильника має бути один пробіл. Вартість відправки повідомлення згідно з тарифом мобільного оператора.
Зателефонувавши до контакт-центру за номерами: (0362) 48-90-04 або (067)0101104. Цілодобове голосове меню дозволяє передати дані самостійно, без з`єднання з оператором. Слідуючи підказкам голосового меню, потрібно вибрати цифру «2».
І останнє – надіслати лист із зазначенням адреси та номеру особового рахунку на електронну адресу: contact@rv.104.ua.
Показники лічильника слід зафіксувати станом на перше число і передати до п’ятого. В інакшому випадку – нарахують не фактичну суму, а прогнозовану, що формується відповідно до  того, як використовували газ раніше.
Тож низьких вам сум у платіжках та гарного настрою.


Немає коментарів:

Дописати коментар