четвер, 5 листопада 2020 р.

 

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ЙДЕ В НОГУ З ЧАСОМ

З-поміж багатьох тих державних установ, що реалізовують державну політику в соціальній сфері, Пенсійному фонду відводиться ключова роль. Бо всі громадяни України тою чи іншою мірою до нього дотичні. Напередодні професійного свята про роботу очолюваного ним підрозділу Пенсійного фонду розповідає начальник Дубровицького відділу обслуговування громадян-сервісного центру ГУПФ в Рівненській області Микола Котяш.

 


– У нас працює два відділи: відділ з питань перерахунку та призначення пенсій і відділ обслуговування громадян та відповідно віддалені робочі місця – спеціалісти з контрольно-перевірочної роботи, ведення реєстру застрахованих осіб та адмініастратор. Загалом районна філія налічує сімнадцять чоловік, які обслуговують майже 15 тис. пенсіонерів.

В основному всі звернення проходять через наш сервісний центр, що розміщений на першому поверсі, так званий фронт-офіс, де людині надається максимум послуг з будь-яких питань щодо призначення, перерахунку, поновлення чи доповнення стажу, зміни особистих даних чи банківського рахунку, оновлення чи виготовлення нового пенсійного посвідчення тощо. Будь-яка довідка чи для субсидії, чи для центру зайнятості теж видається тут. Також працює електронний веб-портал «Пенсійний фонд». Завдяки йому людина, що володіє електронним цифровим підписом, наприклад, може отримати ті ж послуги, які надає Пенсійний фонд, не звертаючись до сервісного центру. Через портал можна отримати різного роду довідки, можна навіть, просканувавши свої документи, в один дотик подати заяву на призначення пенсії. До речі, більше сорока людей з нашого району вже скористалися такою послугою. Є також такий вид послуг, як «Автопенсія». Тобто, при досягнені шістдесяти років, посередництвом такої послуги людина може очікувати на призначення пенсії автоматично, якщо попередньо були оцифровані документи. Все як за кордоном, настає дата народження, і автоматично призначається пенсія, людині на телефон просто  приходить смс з повідомленням, що її вже призначено. Як бачите, ми намагаємося також розвиватися, йти в ногу з часом.

Своєрідним викликом в роботі підрозділу стала робота в умовах пандемії. Коли довелося обслуговувати людей дистанційно. Звісно такі перестороги, як будь-які обмеження, викликали з боку громадян різноманітну реакцію. Окрім тих, хто з розумінням поставився до таких запобіжних заходів, були й невдоволені. Хоча фонд роботи не припиняв, просто прийом громадян проводився фактично на вулиці. Зараз, з настанням холодів, люди очікують на прийом спеціаліста в приміщенні. Що прикметно, кількість звернень за карантин нітрохи не зменшилася.

Звернення є. І дуже багато зараз питань щодо нестачі стажу. Його бракує багатьом пенсіонерам і доводиться додавати буквально по крихтам, враховуючи місяць до місяця робочі дні, аби назбирати необхідний 21 рік. Але це в нашій зоні, де передбачено пільги. В Україні необхідний пенсійний стаж має налічувати 27 років, і він щоразу збільшується. До 2028 року для виходу на пенсію необхідно буде всім мати 35 років стажу. Так що статистика далеко невтішна. Вже зараз в Україні на одного працюючого припадає по одному пенсіонеру, В нашому районі ці цифри ще більш контрастні – на неповні п’ять тисяч працюючих, як вже я наголошував, майже 15 тисяч пенсіонерів. Тим не менше пенсії всі призначаються та виплачуються вчасно і в повному обсязі.

Напередодні свята, звісно, хочу велике спасибі сказати за сумлінну роботу своєму колективові. Це найбільш прекрасні, привітні, толерантні, добросовісні та гуманні працівники. Як і потрібно длясоціальної сфери. Я щасливий, що доля мені послала саме такий колектив і щиро вітаю кожну зі своїх підлеглих з професійним святом. Будьте завжди здорові та настільки людяні, як ви є. Хай щастить завжди та в усьому. Вітаю з Днем працівників соціальної сфери і всіх колег з інших соціальних служб.

Ми ж також долучаємося до всіх вітань та дякуємо за сумлінну працю цим людям.

Дякую за розповідь.

Людмила РОДІНА.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар