пʼятницю, 28 серпня 2020 р.

 



Для душі,

радості і спокою

 

Дубровичанка Олена Павлюк закохана у квіти.  За фахом жінка не агроном та не біолог, однак про ці рослини знає дуже багато. Вона зізнається: аби виростити гарну квітку, в неї треба вкласти багато праці. «Без квітів моє життя було б нудним і нецікавим, – розповідає жінка, – адже вони додають йому яскравих барв. Хоча й попрацювати біля них треба! Однак, якщо піклуватися про квіти, доглядати і головне – любити їх, то вони це відчувають і милують око ще більшою красою».

Наприклад, троянди жінка вирощує з гілочок. Як каже моя співрозмовниця, вже більш як десять років тому вона душею закохалася у вирощування цієї королеви квітів, має зараз сто кущів троянд. А загалом серед великого розмаїття квітів дубровичанки є куплені, виміняні, подаровані екземпляри.

Окрім троянд, господиня має багато лілейників, лапчатку, гібіскуси, барбариси, хости, папороть, пеларгонії, фуксії, вейгели, дейції, клематис, ранні хризантеми та багато інших. «Квіти – це моя радість, – каже Олена Павлюк, – коли  весело і коли навіть сумно, то йду в квітник. Там знаходжу свою віддушину».

Моя співрозмовниця родом з Кідер Володимирецького району, але 26 років проживає в Дубровиці. Господарюють з чоловіком по вулиці Армійській. Господиня більш як 20 років працює в першій школі в їдальні. Як каже пані Олена, окрім квітів, вона дуже любить випікати смаколики, з особливим настроєм це робить, коли додому приїздять діти з Києва.

Моя співрозмовниця пригадує, як захопилася квітникарством. Після одруження молода сім’я десять років мешкала у гуртожитку будівельників. А потім вирішили переїхати у власний, ще не закінчений будинок.

Олена Павлюк згадує: «Попросила чоловіка допомогти зробити мені клумбу, вона була маленька, я на ній посадила свої перші квіти. Це були різні примулки, ромашка, тюльпани. Почала вирощувати свої перші троянди з гілочок, в мене вийшло. От і закохалася я у квітникарську справу. Це позитив і це насолода – бачити, як світ збагачується красою».

Квіти і зелені рослини різних сортів Олена Павлюк пропонує придбати всім бажаючим. З її легкої руки ваше подвір’я стане більш яскравим і зеленим.

Люба КЛІМЧУК.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар