четвер, 15 жовтня 2020 р.

 



В’ячеслав Краглевич: «Успіх – це копітка щоденна праця!»

Кращим адвокатом земельного права-2020 в Україні став наш земляк В’ячеслав Краглевич. З жовтня у «Фейсбук» на своїй сторінці юрист написав: «Дякую всім моїм друзям і колегам, які здобули цю відзнаку! Дякую Асоціації Адвокатів України за високу оцінку нашої команди! Ми не зупинимося на цьому!».

В’ячеслав Краглевич зараз живе і працює у Києві. Досвідчений адвокат працює у сферах захисту бізнесу та кримінального права, податкового та корпоративного і земельного та екологічного прав. Він – партнер  «EQUITY», топової юридичної компанії України екстра-класу, яка орієнтована на національну та міжнародну практику та відома завдяки своїм сильним проєктам та потужній команді експертів найвищого рівня! Дуже приємно, що уродженець Дубровиці досяг таких успіхів на юридичній ниві. Попросила відомого адвоката трохи розповісти про себе для газети «Дубровицький вісник».

В’ячеслав Вікторович народився у Дубровиці, у родині вчительки та інженера-будівельника. Батьків адвоката добре знають і шанують у нашому місті та районі. Це – Ольга Олексіївна та Віктор Васильович Краглевичі. Сестра пана В’ячеслава – Оксана Вікторівна, працює секретарем виконкому Дубровицької міської ради.

 

Який шлях до успішної адвокатської практики у простого хлопця з Дубровиці?

Я закінчив чудову міську школу № 2, – розповідає відомий юрист. – Першою вчителькою в мене була моя мама – Ольга Олексіївна; історію викладала теперішній директор школи - Валентина Миколаївна. Вони дали мені гарні знання. У цьому закладі всі вчителі вкладали в нас свою душу. Школа номер два на Борку – це дійсно гарний освітній заклад, який дав впевнений старт мені у житті і багатьом моїм однокласникам. Але, щоб стати юристом, я спеціально ходив до репетиторів, на право та українську мову. Закінчив школу з золотою медаллю. Отож, якби при вступі в Київський національний університет ім. Шевченка, я склав перший іспит (право) на «відмінно», то далі екзаменів не складав би. Проте мені поставили четвірку. За обидва наступні два іспити – українську мову та літературу я отримав «відмінно». Завдяки цьому і став студентом престижного вишу. Додам, що конкурс на юридичний факультет складав десять абітурієнтів на місце. Це був 2000 рік. Чесно кажучи, перед вступом на юридичний факультет КНУ ім. Т. Шевченка я вагався щодо обрання майбутньої професії, проте волею долі обрав фах юриста, і, як показав час, цей вибір виявився більш ніж просто правильним, він став успішним. Спочатку мені як студенту здавалося, що певні галузі є неосяжно важкими, нецікавими, проте в процесі опановування юридичної науки я зрозумів, що це саме моя професія.

Закінчив я вуз у 2006 році з червоним дипломом. А вже у 2007 році отримав свідоцтво адвоката. На практиці почав працювати з 2004 року. І після років набуття досвіду та опанування всіма тонкощами практики зустріч із колишнім однокурсником, а зараз колегою-партнером – Сергієм Чуєвим – привела мене до компанії, яка нині займає перші позиції у найбільш конкурентних практиках на національному ринку і частково сприяє цьому саме наш унікальний підхід до розуміння партнерства.

Партнерство – це той демократичний інститут, який дозволяє існувати юридичній компанії у збалансованому стані. Важливі стратегічні рішення у нашій команді завжди приймаються спільно, тому і відповідальність за їх прийняття всі несуть колегіальну. Саме цей механізм стимулів, противаг та захисту я вважаю запорукою побудови ефективного партнерства, яке є необхідним у сучасних умовах ведення бізнесу. Нагорода, яку я отримав – це спільна праця всієї нашої команди, яка працює у сфері нерухомості та земельного права. Зараз навчаюсь в аспірантурі інституту права КНУ ім. Шевченка, щоб здобути вчений ступінь - доктор філософії у галузі права».

В одному із своїх інтерв’ю для ЗМІ В’ячеслав Вікторович розповів про своє розуміння успіху:

«Успіх – це копітка, щоденна праця кожного працівника компанії, спрямована на ефективний захист клієнта; успіх – це коли тебе цінують клієнти, поважають опоненти; успіх – це коли кожен працівник компанії з радістю йде на роботу, якісно її виконує, а компанія своєчасно і щедро винагороджує його за цю працю. Професійною метою кожного юриста є фахове зростання, залучення нових клієнтів, забезпечення стабільного росту компанії».

Директор Дубровицької ЗОШ № 2 Валентина Клюйко щиро привітала свого учня з цьогорічним визнанням: «Щиро вітаю, В‘ячеславе, і радію! Пишаюся успіхами свого учня і випускника Дубровицької Другої!». Ми долучаємося до вітань на адресу земляка і бажаємо нових професійних успіхів!

Люба КЛІМЧУК.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар