четвер, 23 квітня 2015 р.

Реалії ЗНО очима абітурієнта


«Серце починає битися швидше, коли я думаю про нього. Руки терпнуть, коліна трусяться, і душу гнітить який невимовний страх та тривога. Хвилювання змішуються з депресією, і ось я вже сама не своя», – зізнаюся я неохоче. Що таке ЗНО для одинадцятикласниці? Скажу вам відверто, це – вивчення за півроку того матеріалу, який ти мала б вчити у школі протягом 5-11 класів. Смішно чи не так? Я вам скажу, що не так це вже й смішно, коли ти сама є учасником ЗН0-2015. Готуватись до іспитів я почала з вересня і взагалі дивуюсь, як ще не збожеволіла від постійних фізичних та інтелектуальних навантажень. Постійний брак часу, темні мішки під очима і повна голова знань – цим всім щедро нагородило мене ЗНО. Однак, варто зізнатись, що без цього вічного руху моє життя не було б таким цікавим і хтозна чи прочитала б я роман Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» і чи знала б я, що це «народний роман на основі щирого реалізму». Попри весь страх, я вдячна ЗНО, адже саме так можу перевірити свої знання, свою стійкість до стресових ситуацій та застосувати весь багаж освіченості, який мені дали рідна школа на Борку і «Довідник завдання в тестовій формі. Українська мова та література» О.М. Авраменка.
Отож, справді, ЗНО – це ще один крок, етап, перевірка на міцність. Саме від нього залежить вибір мого життєвого шляху, професії, місця проживання та багато інших, важливих аспектів людського життя. Я розумію, що на мої плечі лягає велика відповідальність, але хіба це не круто, коли тобі довіряють дещо більше ніж похід у магазин за молоком? Ти сама можеш обирати свій шлях, свою долю і все залежить лише від твоєї наполегливої (чи принаймні хоч якоїсь) праці, власних зусиль та мудрості. 24 квітня уся «золота» молодь завмре на 150 хвилин. Всі з затамованим подихом прокинуться зранку і попрямують до пункту проведення ЗНО з української мови. Декому, як, наприклад, мені, пощастило ще більше. Я писатиму поглиблений рівень української мови та літератури і матиму змогу провести в аудиторії не 150, а цілих 210 хвилин! Отож, хочу звернутись до своїх однолітків, тих, хто не шукає легких шляхів, і попадає під прес усіх нововигаданих реформ Міністерства освіти України: «Тримаймось друзі! Пережили всі моніторинги, незаплановані іспити та ДПА, переживемо й ЗНО! І нехай допоможе нам Бог!».
Надія Саковська, за 5 хвилин

випускниця Дубровицької ЗОШ №2.

Немає коментарів:

Дописати коментар