пʼятниця, 28 липня 2017 р.

Відверто про наболіле,
або Що таке «Укртелеком»
сьогодні і як він працює

У попередньому номері газети за №28 від 24.07.2017 року була надрукована на сьогодні актуальна стаття під назвою «Телеком» нас послав… у Сарни. Ми поїхали, бо була потреба». І просто хочу подякувати за це Любові Володимирівні Клімчук про підняті злободенні питання. І що нас далі чекає в перспективі?

Можливо, наші читачі пам’ятають сценку із «95 кварталу», як можна зараз відремонтувати стаціонарний телефон та підключений до нього Інтернет? Принаймі такий висновок зробив і я із свого «ходіння по муках» саме з приводу цього питання.               
Як саме працює компанія «Укртелеком»? Наберіть самі номери телефонів 0-800-595-800 або 0-800-506-508, щоб лише зареєструватись про те, що у вас не працює ні стаціонарний телефон, ні підключений до нього Інтернет. Вам доведеться «чекати» черги на включення з оператором принаймі щонайменше півгодини, а то і більше. Все це під приємну музику та ввічливі слова – «вас вітає контакт-центр і чекайте черги».
Нарешті дозвонилися. Там ввічливо теж приймуть вашу заявку і на цьому кінець. А хто буде проводити ремонт і коли – невідомо. І так доводиться майже щоденно дзвонити в цю службу. Та за півтора місяці навіть після щоденних звернень в мене так і не запрацювали стаціонарний телефон та інтренет.
Зараз детальніше про обслуговування клієнтів цієї кампанії.  Зайдіть в наш районний відділ зв’язку. Вам ввічливо, а інколи із обуренням, як під настрій  керівників цієї установи попадете, скажуть: «Чого ви сюди прийшли? Нас уже немає». Принаймі, такі слова у відповідь на свою скаргу почув особисто я від  керівництва районного підрозділу «Телекому», чи як його можна назвати, в особі Антосюка Ігоря В’ячеславовича. Від мене він просто відмахнувся: «Дзвоніть у Київ, там є служба з надання телекомунікаційних послуг, нехай вони і розбираються». Так обійшлися зі мною, таке чекає й на інших.
Хочеться натомість запитати: «А Ви, шановні мої, чого тут сидите і ще отримуєте заробітну плату невідомо за що? Це - не ваша справа?». Далі – пишу вже письмову заяву про проведення  ремону. Нуль. Ігор В’ячеславович заявив, що ми ніяких заяв не приймаємо і баста. То що це за підпільна, так сказати, організація?
Інше. Звертаюсь з питанням про переоформлення номера телефону на свою внучку (вона інвалід дитинстра першої групи по ЧАЕС і проживає спільно зі мною). У відповідь теж чую: «ви не туди попали – звертаєтесь у місто Сарни». Поїхав я в місто Сарни  переоформляти телефон. Там працівниці мене зустріли із запитанням: «Що в Дубровиці не можуть знайти людину, щоб обслуговувала клієнтів на місці?». А де ж наш відділ з надання телекомунікаційних послуг в районі? Відповідь Антосюка І.В., мовляв, ніхто не хоче працювати. І при тому, що є стільки молоді в районі. яка шукає роботу. Просто – там нема керівника.    
То, можливо, наш голова райдержадміністрації Петрушко М.М. допоможе розібратися і з’ясувати: що це за телекомунікаційна служба в районі і чим вона повинна все ж таки займатися? Чи треба вона така? Чи може там керівництво варто поміняти? Як кажуть: незамінних людей не має.
Шановний Миколо Михайловичу! Ви подивіться тільки на це приміщення «Укртелекому», в що воно перетворилось. І це в центрі міста. Я не виключаю, що в недалекому майбутньому наша районна лікарня може теж перетворитись в Дубровицьке аптекоуправління. Не веду мови вже про оголошення чи не на кожному стовбі чи афіші, що продається земельна ділянка в Дубровиці під забудову. То у нас вже мораторій на продаж землі скасували виявляється. Що це таке? Пора, мабуть, наводить порядок.
Чому я так гостро пишу про вищеназвану службу. Скажу прямо – вже набридло. Я не один такий в районі, в кого не працює телефон. Але інші мовчать і регулярно щомісячно сплачують свої кревнозароблені – незрозуміло за що. Обурюються тільки на владу.  І тільки тому, що немає кому поскаржитись. А ми ж ідем в Європу.
Іван КРАСЬКО, с. Бережки.


ВІД РЕДАКЦІЇ: Коли верстався номер, зателефонував в газету автор і повідомив ще й такий факт. При його черговому зверненні в бюро технічного обслуговування обладнання за номером кол-центру, на його запитання, чи врешті збираються відновлювати телефонний зв’язок та Інтернет, оператор здивовано відповіла: «З нашого підрозділу в Дубровиці повідомили, що Ваш телефон та Інтернет вже відремонтовані ще 2 липня». Кого ж ми дуримо, панове? Виходить не тільки абонентів, а й своє керівництво. Адже телефон та Інтернет у заявника не працюють й досі ( принаймні за станом на 19 липня ц.р.).

Немає коментарів:

Опублікувати коментар