Відверто про наболіле,
або
Що таке «Укртелеком»
сьогодні
і як він працює
У
попередньому номері газети за №28 від 24.07.2017 року була надрукована на
сьогодні актуальна стаття під назвою «Телеком» нас послав… у Сарни. Ми поїхали,
бо була потреба». І просто хочу подякувати за це Любові Володимирівні Клімчук
про підняті злободенні питання. І що нас далі чекає в перспективі?
Можливо,
наші читачі пам’ятають сценку із «95 кварталу», як можна зараз відремонтувати
стаціонарний телефон та підключений до нього Інтернет? Принаймі такий висновок
зробив і я із свого «ходіння по муках» саме з приводу цього питання.
Як
саме працює компанія «Укртелеком»? Наберіть самі номери телефонів 0-800-595-800
або 0-800-506-508, щоб лише зареєструватись про те, що у вас не працює ні
стаціонарний телефон, ні підключений до нього Інтернет. Вам доведеться «чекати»
черги на включення з оператором принаймі щонайменше півгодини, а то і більше.
Все це під приємну музику та ввічливі слова – «вас вітає контакт-центр і
чекайте черги».
Нарешті
дозвонилися. Там ввічливо теж приймуть вашу заявку і на цьому кінець. А хто
буде проводити ремонт і коли – невідомо. І так доводиться майже щоденно
дзвонити в цю службу. Та за півтора місяці навіть після щоденних звернень в
мене так і не запрацювали стаціонарний телефон та інтренет.
Зараз
детальніше про обслуговування клієнтів цієї кампанії. Зайдіть в наш районний відділ зв’язку. Вам
ввічливо, а інколи із обуренням, як під настрій
керівників цієї установи попадете, скажуть: «Чого ви сюди прийшли? Нас
уже немає». Принаймі, такі слова у відповідь на свою скаргу почув особисто я
від керівництва районного підрозділу
«Телекому», чи як його можна назвати, в особі Антосюка Ігоря В’ячеславовича.
Від мене він просто відмахнувся: «Дзвоніть у Київ, там є служба з надання
телекомунікаційних послуг, нехай вони і розбираються». Так обійшлися зі мною,
таке чекає й на інших.
Хочеться
натомість запитати: «А Ви, шановні мої, чого тут сидите і ще отримуєте
заробітну плату невідомо за що? Це - не ваша справа?». Далі – пишу вже письмову
заяву про проведення ремону. Нуль. Ігор
В’ячеславович заявив, що ми ніяких заяв не приймаємо і баста. То що це за
підпільна, так сказати, організація?
Інше.
Звертаюсь з питанням про переоформлення номера телефону на свою внучку (вона
інвалід дитинстра першої групи по ЧАЕС і проживає спільно зі мною). У відповідь
теж чую: «ви не туди попали –
звертаєтесь у місто Сарни». Поїхав я в місто Сарни переоформляти телефон. Там працівниці мене
зустріли із запитанням: «Що в Дубровиці не можуть знайти людину, щоб
обслуговувала клієнтів на місці?». А де ж наш відділ з надання
телекомунікаційних послуг в районі? Відповідь Антосюка І.В., мовляв, ніхто не
хоче працювати. І при тому, що є стільки молоді в районі. яка шукає роботу.
Просто – там нема керівника.
То,
можливо, наш голова райдержадміністрації Петрушко М.М. допоможе розібратися і
з’ясувати: що це за телекомунікаційна служба в районі і чим вона повинна все ж
таки займатися? Чи треба вона така? Чи може там керівництво варто поміняти? Як
кажуть: незамінних людей не має.
Шановний
Миколо Михайловичу! Ви подивіться тільки на це приміщення «Укртелекому», в що
воно перетворилось. І це в центрі міста. Я не виключаю, що в недалекому
майбутньому наша районна лікарня може теж перетворитись в Дубровицьке
аптекоуправління. Не веду мови вже про оголошення чи не на кожному стовбі чи
афіші, що продається земельна ділянка в Дубровиці під забудову. То у нас вже
мораторій на продаж землі скасували виявляється. Що це таке? Пора, мабуть,
наводить порядок.
Чому
я так гостро пишу про вищеназвану службу. Скажу прямо – вже набридло. Я не один
такий в районі, в кого не працює телефон. Але інші мовчать і регулярно
щомісячно сплачують свої кревнозароблені – незрозуміло за що. Обурюються тільки
на владу. І тільки тому, що немає кому
поскаржитись. А ми ж ідем в Європу.
Іван
КРАСЬКО, с. Бережки.
ВІД
РЕДАКЦІЇ: Коли верстався номер, зателефонував в газету
автор і повідомив ще й такий факт. При його черговому зверненні в бюро
технічного обслуговування обладнання за номером кол-центру, на його запитання,
чи врешті збираються відновлювати телефонний зв’язок та Інтернет, оператор
здивовано відповіла: «З нашого підрозділу в Дубровиці повідомили, що Ваш
телефон та Інтернет вже відремонтовані ще 2 липня». Кого ж ми дуримо, панове?
Виходить не тільки абонентів, а й своє керівництво. Адже телефон та Інтернет у
заявника не працюють й досі ( принаймні за станом на 19 липня ц.р.).
Немає коментарів:
Дописати коментар