пʼятницю, 28 лютого 2020 р.



«ЗИМОВЕ РАНДЕВУ» з НАТАЛКОЮ ЯРМОШЕВИЧ
Справжнє мистецтво завжди несе в собі яскравий відбиток неординарної творчої особистості. Саме такою непересічною людиною є наша місцевий бард, поет, викладач музичної школи – Наталія Ярмошевич. Спілкування з нею завжди дарує особливі душевні відчуття. Це як прогулянка вранішнім садом, що п’янить своєю свіжістю та рясним квітом. А ще воно чимось нагадує тихий врожайний дощ у літню спеку, який підкрався зненацька і проспівав тільки для тебе свою незабутню і вже ні з чим незрівняну мелодію. Бо всім цим живе сама авторка. Вся її творчість дихає чистотою і прозорістю, що, відверто кажучи, не можу відмовити собі у розкоші пити з цього життєдайного джерела. Ось і в неділю з великим задоволенням побувала на творчому вечорі поетки «Зимове рандеву», що пройшов в приміщенні музичної школи.
Це був не просто концерт, а спілкування давніх друзів та однодумців. Пані Наталя ділилася новинами, що сталися в її житті за цей рік. А розповідати таки було про що. Бо в творчому арсеналі  Наталії Ярмошевич – участь в десятках фестивалів, презентації та зустрічі, друкована збірка і ще багато-багато незабутніх, переможних і дуже зворушливих миттєвостей.
Про все це жінка розповідала так щиро і відкрито, що ми також пережили разом з нею всі її злети, раділи кожному успіху. Приємно було довідатися, що в Трускавці автограф-сесія з Наталією Ярмошевич зібрала сотні шанувальників, а в Закарпатті про неї підготували передачу на місцевому телебаченні. Що пісня на її акорди зазвучала по той бік земної кулі, в Сполучених Штатах Америки. І таких маленьких сходинок до слави в творчому життєписі пані Наталки вже ой як багато. Не менш врожайним був минулий рік й для її донечки Божени, яка також цього разу порадувала нас своїм вокалом.
Наталія Володимирівна та її вірна подруга гітара були цього вечора такими ліричними та зворушливими, відкриваючи те жіноче найсокровенніше, що підспівувати почав весь зал. Вже спілкуючись в тісному колі по закінченню вечора, пані Наталка поділилася, що ж для неї самої її творчість:
– Це мій кисень. Заберіть її у мене, й я навряд чи житиму. А бардівська пісня – це взагалі щось особливе. Це спосіб мислення, спосіб життя, спосіб реакції на суспільні процеси. Я дуже рада, що нарешті в Рівному почав діяти бардівський клуб. Це – велика віддушина для таких, як я, невгамовних.
Згодом на своїй сторінці в «Фейсбук» Наталія Ярмошевич так описала враження: «Вечір закінчився, а емоції не стихають! Всі переживання та хвилювання позаду! Душа наповнилася світлом ваших, мої любі друзі, очей! Я так старалася передати все те, що живе в мені, все те, чим живу я! Я так хотіла, аби кожен з вас знайшов у моїх творах частинку себе! І мені здається: все вийшло! Я щиро вдячна насамперед моїм батькам, чоловіку та донечці за підтримку та розуміння! А всім, хто був присутнім на святі музики, поезії та пісні, велике дякую! Ми стали немов одна велика родина! Милуюся подарованими чудовими квітами! Душа літає десь високо і не дуже хоче повертатися! Дякую, мої шанувальники, за цей неймовірний, захоплюючий політ! І до наступних зустрічей!».
Що ж ми на них чекаємо з великим нетерпінням також.
Людмила РОДІНА.


Немає коментарів:

Дописати коментар