пʼятниця, 18 березня 2016 р.

І ЩЕ ОДНА ДУБРОВИЦЯ

Більше семи тисяч чоловік минулого року скористалися послугами нашого готелю «Дружба». По-суті, це майже ще одна Дубровиця з її населенням. Директор готелю Лідія Голяка каже, що є у них так би мовити «штатні» гості, котрі роками зупиняються саме в «Дружбі», навіть якщо прибувають у відрядження в сусідні райони. Сама Лідія Романівна в готельному бізнесі працює вже п’ятнадцять років, й пам’ятає ще той період, коли «Дружбу» взагалі хотіли спустити з молотка. Часи змінилися. Раніше, для того, щоб завантажити номерний фонд готелю, гостям достатньо було запропонувати мінімальний пакет зручностей. Нині до їхніх послуг якісний сервіс: смачні вранішні напої як-от ароматна кава, що постояльці можуть замовити на рецепшені, охайний номер, чиста білизна, Інтернет, телевізор, холодильники, мікрохвильова піч, а головне привітний персонал. Конкуренція спонукає до підвищення сервісу. Нині «купити» відвідувача не так вже й просто. Люди вже платять не за ліжко чи теплу воду. Люди купують турботу про себе та  позитивні емоції. «Наш персонал налаштований на доброзичливість. Ми робимо все для того, аби побут наших клієнтів був якомога комфортнішим», – говорить пані Лідія.
Номерний фонд готелю має 19 номерів на 39 місць за різними категоріями, від двокімнатного люксу до тримісних кімнат. До речі, всі знаменитості, що відвідують Дубровицю з тривалим візитом, були гостями «Дружби». Тут в люксі, наприклад, жили Ані Лорак та Павло Зібров. Частенько зупиняються й іноземці. Директор готелю каже, що саме вони є найбільш вдячними клієнтами: їм імпонує затишок, охайність номерів та наявність вільного вай-фай  доступу. Такі клієнти добросовісно ставляться до орендованого майна й завчасно попереджають, якщо в період проживання щось вийшло з ладу. Але трапляються й такі «спритники», що примудряються «на згадку» прихопити якийсь готельний інвентар чи бодай лампочку-економку в номері скрутити.
Працює в готелі 13 штатних та один позаштатний працівник. Графік роботи «Дружби» цілодобовий. Адже кожна сфера сервісу успішна лише за умов безперебійності роботи. Її ж ритм в «Дружбі» чимось скидається на злагоджений часовий механізм. Коли проходиш чистенькими холами чи заглядаєш до охайного номера, мало замислюєшся, скільки за всім цим невидимої повсякчасної праці. Тож з нагоди професійного свята вітаємо колектив готелю й бажаємо тримати реноме закладу на такому ж високому рівні ще багато-багато років.
На фото: покоївка Мирослава Турункулова.
Людмила РОДІНА.






Немає коментарів:

Опублікувати коментар