пʼятницю, 11 березня 2016 р.

З чужим директором працювати навідріз відмовляються
4 березня 2016 року в актовій залі Дубровицького лісгоспу пройшла зустріч трудового колективу господарства з головою райдержадміністрації Сергієм Киркевичем. Напередодні, як писала газета, лісівники зі своїми вимогами приходили на прийом до голови РДА, однак Сергій Киркевич перебував на лікарняному і поспілкуватися з працівниками лісгоспу того дня не зміг. Оскільки проблема, піднята колективом, вимагала негайного вирішення (йшлося про призначення нового директора), то обговорити її, попри хворобу, голова РДА прийшов до колективу наступного дня. Зазначимо, що лісівники були невдоволені тим, що Сергій Киркевич підписав погодження на нового керівника господарства.
Зала лісгоспу була наповнена, як і напередодні, відчувалася небайдужість колективу до піднятого питання. Нагадаємо, що кілька місяців поспіль працює підприємство без директора. Днями прийшов наказ про призначення нового, людини зі столиці. Таке рішення керівного органу обурило колектив.
З метою якнаповнішого висвітлення цієї події передаємо виступи з цього зібрання майже дослівно. Розпочала зустріч голова профспілки Дубровицького лісгоспу Віра Добринська.
«15 грудня минулого року ми збиралися у цій залі і представили свої рекомендації для участі у конкурсі стосовно нашого Анатолія Боровця як директора нашого лісгоспу. Це була воля колективу. Але до нас не дослухалися у столиці. 25 років працює у лісовому господарстві Анатолій Боровець. Ми довіряємо йому господарство і наш добробут, добробут наших сімей. Але нам дають людину, яка не працювала в галузі. Ми звернулися до районної і обласної влади, до депутата Василя Яніцького, до Агентства лісових ресурсів, до Міністерства агрополітики з цього приводу. Прийшли нам відповіді з Міністерства і від нашого агентства. Адміністрації і депутат відповіді не дали, проігнорували наше звернення. От ми і почали попереджувальні акції протесту. З чим пов’язані такі кадрові зміни?
Наше агентство презентує концепцію реформування лісового господарства, лісгоспи хочуть ліквідувати, а натомість створити холдінг в Києві. Фінанси і ресурси будуть акумулюватися там. Є загроза, що наші люди залишаться без роботи. Ми живемо на Поліссі, бідний регіон, куди підуть оці люди, 180 чоловік колективу нашого? Боїмося за своє майбутнє. Зараз ми отримуємо зарплати і можемо допомагати дітям. Ми до вас зверталися (мова йде про голову РДА) просили не погоджувати кандидатуру Петренка. Чому ви змінили своє рішення? Колектив вимагає відкликати ваше погодження, провести повторно конкурс. У нас є свої чудові спеціалісти, молоді і енергійні. А от козачки, заслані зі столиці, нам не треба. От уявіть: приїде людина з Києва, щоб піднімати наш регіон. Я особисто була на зустрічі з головою конкурсної комісії і просила надати мені інформацію стосовно кандидатів, але почула у відповідь, що інформація ця закрита, попри те, що конкурс відкритий. Однак ця пані(очевидно голова комісії) мені сказала, що новий директор прийде і наведе лад з бурштином (у залі це сприймають скептично, сміх). Ми всі не можемо навести порядок тут, це ж проблема не лише лісгоспу, а й районної влади, правоохоронців. Якщо нам нав‘яжуть цього директора, ми оголосимо безстрокову акцію протесту. Ми не приймаємо цього керівника, є у районі кого вибрати на цю посаду.
Склалося хибне враження, що ми лише ріжемо ліс, але ніхто не каже, що ми садимо і доглядаємо його. Колектив не хоче напруги, ми хочемо добра району».
Сергій Киркевич: – Я вчора не ховався від вас, як це окремі кажуть. Був на лікарняному і члени вашого колективу знали, що мене нема в Дубровиці. Я ніколи не ховаюсь, хоча мені вже погрожують. Ми почали боротьбу з бурштином і пішли залякування, мені, вам. Перекривати лісовозами дорогу (як ви це хотіли), щоб директора врятувати, не слід, треба інше перекривати і рятувати.
Я не погоджував до останнього кандидатуру Петренка. Боровець це знає. Так, як вам погрожують, погрожують і мені. Був я в лісовому агентстві, був у міністерстві. Навели мені факти про Дубровицький лісгосп, про порушення у сфері нашого лісового господарства. Боровець їхав на конкурс, я йому давав погодження. Але конкурс він не пройшов. Всі ми заручники цієї системи, те що кажуть лісгоспів не буде – не знаю. Ви маєте ліс охороняти, а вирізати його повинні лише приватні підприємці. Колись був такий правильний і розумний закон, як у всьому нормальному світі. (У залі прозвучала репліка: «А хто ж буде ліс саджати?»). Ви ділянку відбиваєте, підприємець вирізає, ви контролюєте, щоб нічого не вкрав. Гроші будуть йти в державу. Сьогодні ж від роботи вашого підприємства районний бюджет отримує лише нарахування і утримання з зарплати. Я не ворог вам, повірте.
Я подзвонив в агентство і сказав, щоб Петренко не їхав сюди, поки не знайде спільну мову з колективом. До того часу його тут не буде. Дороги перекривати і бунтувати – це дико і неправильно. Я не уповноважений призначати вам керівника. Є на це Рівнеліс, є ваше Агентство. Якщо нема погодження мого, то йде справа на кабмін, адміністрація тут безсила. Мені вказали на те, що я прикриваю тут у вас корупцію. Пригадуєте, як спільно ми намагалися боротися з бурштинокопачами і мали певні успіхи? Але, на жаль, це не дало великих результатвів. Не треба ставити умову про Боровця. (На що Анатолій Олексійович сказав, що бере самовідвід). Я просив разів двадцять за Олега Лехкобита. Подумайте, я погоджую кандидатуру, а мене не звуть на комісію цю. Я тримався довго, як зміг. Прошу розумний підхід знайти. Пропонуйте, кого хочете бачити на цій посаді. Давайте будемо вимагати повторно комісію, а ви висовуйте кандидатури.
Якщо відкликаю кандидатуру, то щоб була мені потім повна підтримка. У вас зберігся сильний колектив, завдяки Кошину і Боровцю. Це всі знають. Біда – бурштин, щось упущено, от у Висоцькому і Сарненському лісгоспах по-іншому. Це не ваша вина, але треба щось змінювати. Я з вами, з колективом. Буде хай ваш керівник, але треба змінювати підхід до роботи. Скажу й таке: треба, щоб бурштинщики не платили «криші». Наші хлопці трударі. Хай он збирають на потреби сіл, як у Сварицевичах. Там нікому не платять. Проблеми села спільними коштами вирішують. Наша земля себе відродить, але хай хлопці «кришам» не платять на своїй землі.
Збори трудового колективу постановили:
– Звернутися до С.В. Киркевича з проханням направити звернення до державного агентства лісових ресурсів щодо відкликання погодження кандидатури Петренка В.А. на посаду директора ДП «Дубровицький лісгосп».
–  Направити звернення трудового колективу голові комісії з проведення конкурсного відбору керівників суб’єктів господарювання державного сектору економіки, що належить до сфери управління Держлісагентства Юшкевич Х.В. про скасування рішення про визнання переможцем конкурсу Петренка В.А. та винесення рішення про оголошення повторного конкурсного відбору.
– Внести пропозицію щодо включення до складу комісії проведення конкурсного відбору керівників субєктів господарювання державного сектору економіки голів місцевих адміністрацій та представників первинних профспілкових організацій відповідних підприємств.
Голосували: «за» – 120, утрималися – 0, проти – 0.
Зазначимо, що на зборах, окрім лісівників, голови РДА та преси, були присутні депутати районної і міської ради від партії «Воля».

Любов КЛІМЧУК.

Немає коментарів:

Дописати коментар