понеділок, 3 квітня 2017 р.

«ОЩАДБАНК»: ПРАЦЮЄ ТАМ, КУДИ НЕ ПРИЙДЕ ЖОДЕН ІНШИЙ БАНК

Днями «Ощадбанк» встановив платіжний термінал в одному з найвіддаленіших сіл, «серці» нашої першої об’єднаної територіальної громади – Милячі. Розмістили диво-багатофункціональний апарат в місцевому ЦНАПі.
Розповісти про зручності в користуванні терміналом до Миляча завітала керуюча Дубровицькою філією «Ощадбанку» Лілія Лотушко. А зустріч з активом сіл організувала сільська рада. Заступник сільського голови Геннадій Рожко подякував керуючій банком за оперативне встановлення даного терміналу.
«Багато хто помітив, як змінюється «Ощадбанк». Якщо раніше банк переважно приймав комунальні платежі, то сьогодні він активно працює з клієнтами та пропонує всі необхідні для сучасного життя послуги – від обслуговування зарплатних проектів до мобільного та WEB-банкінгу. І ці оновлення, незважаючи на загальні складні економічні умови в країні, продовжуватимуться надалі. Свідченням цьому є в тому числі й встановлення таких терміналів в тих населених пунктах, куди не прийде жоден інший банк», – зазначила Лілія Леонідівна.
Ми як клієнти й самі помітили, як «Ощадбанк» змінює свої відділення, де відчутна повна перебудова всіх процесів. Це хол-менеджери, які зустрічають клієнтів фразою «Вітаємо в Ощадбанку» і навчають користуватись банкоматом і платіжним терміналом, де можна самостійно здійснити багато банківських операцій, уникнувши черги в касу.
«Щодня «Ощадбанк» надає банківські послуги там, де взагалі немає банківських установ, підтверджуючи статус найбільш соціально орієнтованого банку в країні. Щоб дістатися до Дубровиці в банківське відділення, жителям того ж Миляча необхідно викласти чималу суму. Ми ж пропонуємо в такий спосіб здійснювати банківські платежі на місці. Наш банк обслуговує навіть громадян, що мешкають у прифронтових населених пунктах, військовослужбовців та правоохоронців у військових частинах та в зоні АТО – там, де не залишилося жодного банку», – зауважила пані Лілія.
Переваги встановлення платіжного терміналу для місцевого населення – очевидні. Тут можна без комісії оплатити всі комунальні платежі, зокрема за електроенергію, телефонний зв’язок, кабельне телебачення,  поповнити мобільний телефон, здійснити переказ коштів на картку «Ощадного» чи іншого українського банку, слатити будь-який платіж до бюджету, що особливо зручно, програмісти банку навіть ввели окремо реквізити Миляцької територіальної громади. Відрадно також, що більшість таких транзакцій безкоштовна.
«Ощадбанк» активно розвиває альтернативні канали обслуговування. Дедалі більше банківських операцій сьогодні здійснюються дистанційно. Це світова тенденція. Перевірка балансу, перекази коштів між рахунками, оплата мобільного зв’язку, Інтернету та інше – усі ці послуги можна оплатити за допомогою мобільних додатків банку через «Ощад 24/7». Сервіс надає клієнту можливість дистанційно з власного карткового або поточного рахунку, відкритого в «Ощадбанку», здійснювати оплату товарів та послуг за реквізитами будь-якої компанії на рахунки, відкриті в українських банках.
Додаткова зручність полягає в можливості створення шаблону, що передбачає заповнення реквізитів лише один раз і подальше використання шаблону для швидкої оплати, – розповіла Лілія Леонідівна. – Що стосується терміналів, то банк має узгоджену з тим же РЕМом клієнтську базу, щоб людина могла проконтролювати, коли й на чий рахунок надходить її платіж. При помилковому наборі рахунку, на терміналі висвічується прізвище користувача, й оплату послуги можна вчасно відхилити».
Людмила РОДІНА.


Немає коментарів:

Дописати коментар