четвер, 6 травня 2021 р.

 


Ольга Столярець (Нікодімова): «Успішні не завжди щасливі, а щасливі завжди успішні!»

 

Газета «ОГО» спільно з журналом «Рівняни» відзначили найуспішніших жінок краю у проєкті «Я – жінка». Вони зібрали десятки історій про тих, хто творить сьогодення в бізнесі і політиці, в медицині і освіті, в громадській діяльності і на державній службі… Серед нагороджених була і наша землячка – Ольга Столярець (Нікодімова). Леді-юрист, яка точно знає, чого хоче від життя. Про її професійну історію – у нашій розмові.

 

Насамперед хотілося б більше дізнатись про Вас…

Народилась я в Бережках. Закінчила 9 класів у Бережківській ЗОШ. А останні два роки освоювала шкільну науку в Дубровицькому ліцеї на факультеті української та іноземної філології.  Далі вступила до Національного університету «Одеська юридична академія», де й отримала диплом правознавця з відзнакою. Працювати почала з четвертого курсу. Це була нотаріальна контора. А після закінчення вишу переїхала до Києва і влаштувалась юристом в швейцарську компанію. Пізніше професійна стежка привела до Центрального апарату Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру. Там працюю головним спеціалістом юридичного департаменту і донині. Тож картографія мого життя широка – уродженка Рівненщини, навчалася в Одесі, а на роботі в столиці. 

Ви увійшли до когорти успішних жінок за версією глянцю «Рівняни». Розкажіть про це.

Видавництво «ОГО»  випустило весняний номер журналу, присвячений прекрасній половині. І мені випала честь бути номінованою як успішна жінка-юрист Рівненщини. Насправді дуже приємно отримати таке визнання та побачити себе на сторінках глянцю. А ще приємніше було опинитись серед прекрасних успішних жінок на нагородженні. Це був цікавий та потужний захід, який подарував багато нових знайомств з відомими і шанованими людьми. Це дійство для Рівного як церемонія «Viva» для України: спалахи фотокамер, зйомка на відео, інтерв’ю, нагородження, вручення… Тішить, що відразу після заходу мені запропонували проводити лекції на юридичну тематику у Школі вихідного дня. Зараз натхненно працюю над матеріалом. 

А що для Вас ховається за словом успіх? Що означає бути  успішною жінкою?

Для кожної свої критерії цього. З появою сім’ї мої пріоритети в житті змінились. Якщо раніше успішність у мене асоціювалась з кар’єрними здобутками, то зараз – ні. Моє найбільше досягнення на сьогодні в тому, що я мама. І головний успіх для мене – злагода, затишок та любов в сім’ї. Родина – основна цінність для жінки. Якщо вона щаслива і в гармонії з собою, то їй підкорятимуться й професійні вершини. Є хороший вислів: успішні не завжди щасливі, а щасливі – завжди успішні!

Чому після школи випав вибір саме на фах юриста? Чим він Вас привабив?

Насправді я завжди хотіла з цією професією пов’язати життя. Мені здавалось, що бути юристом означає бути потрібною та корисною людям. Як би це патетично не звучало. Сумарно маю сім років стажу у юриспруденції. Цей фах потребує постійного навчання та самовдосконалення. Саме тому ще з університетських часів брала участь у різних правових конференціях та олімпіадах. А з початком «карантинно-ковідного періоду» почала цікавитись медичним правом. Це «неорана нива», де багато нового і цікавого пізнаєш. Також скористалася Дотацією мовних курсів для народжених у 1990-1996 роках. Мені здається, досягти чогось у своїй справі можна лише тоді, коли ти дійсно любиш свою роботу,  коли постійно прагнеш збагатити свої знання та здібності, коли не стоїш на місці.

Які риси характеру треба мати, аби стати успішним юристом? Леді-юристці потрібно бути «залізною леді»?

Юристом може стати кожен, але потрібно розуміти, що ця професія вимагає жорсткості, відповідальності і пунктуальності. Все це чоловічі риси. І леді-юристів справді зараз часто ототожнюють із «залізними леді». Мовляв, юристки обов’язково наділені сталевим характером. Але ми передусім жінки і нам притаманна особлива енергія та жіночність. На мою думку, прояви жіночності не заважають в роботі, а навпаки. Особисто я часто її використовую (посміхається).

Зараз  багато пишете і у виданні «ОГО», і на сторінках нашої газети на юридичну тему, чому взялись за це?

Стараюсь «тримати руку на пульсі» найактуальніших юридичних новин. Зараз дуже стрімко змінюється  законодавство України, тому простим громадянам багато аспектів є незрозумілими. Моя мета – роз’яснити та постаратись підняти рівень правових знань населення. Сподіваюсь, мої статті стають людям в нагоді.

Чим живете, окрім роботи? Встигаєте знайти час для себе?

Я чітко знаю, чого хочу від життя, розділяю робоче і особисте. Стараюся поринати у різні роди діяльності – вивчення мов, флористика, подорожі, юриспруденція… Чергую свої захоплення, щоб не вигоріти швидко чимось одним. 

Якою себе бачите, скажімо, через 5 років?

Якщо чесно, не програмую себе, якою маю бути, і не заглядаю далеко наперед. Просто кожного дня живу, розвиваюсь, пізнаю цей світ і дякую за все, що маю.

З якою настановою йдете по життю?

Це моє життєве правило і порада для читачів: стукайте і вам відкриють, не бійтеся поразок. Та й взагалі не має значення кількість невдач, а важливо, як ви до них ставитеся, яке емоційне забарвлення надаєте. Бажаю всім здоров’я, гармонії, краси, затишку та любові.

 

 Спілкувалась Леся Кондратик.

Немає коментарів:

Дописати коментар