четвер, 11 лютого 2021 р.

 







КОЛИ РИБОловля БІЛЬШЕ, НІЖ ХОБІ

Змагання на кубок магазину «Sudak_Fishing» із зимової риболовлі на мормишку пройшли 24 січня на озері Велике Почаївське (Вербівське), що у віданні Висоцького лісового господарства.

Цього разу позмагатися у майстерності та кмітливості ловлі виявили бажання 23 любителі-риболови.

До участі в змаганнях допускалися всі бажаючі, які мали відповідну підготовку та спорядження.

Традиційно після завершення змагань відбулось визначення переможців та призерів. Суддівська колегія ретельно зважила улов кожного учасника та вирішила: кубок за найбільшу виловлену рибу отримав Микола Твардовський.

Перше місце дісталося Миколі Боковцю, він зумів упіймати за відведений для змагань час 1 кілограм 324 грамів риби.

Скромнішим виявився результат Олександра Вереса, але 960 грамів його улову дозволили завоювати друге місце.

Із порівняно невеликим розривом третє місце здобув Микола Твардовський, його трофей склав 928 грамів.

За 861 грам риби отримав четверте місце Володимир Бочаров.

Відзначили і наймолодшого учасника, ним став Павло Буткевич.

Усі переможці нагороджені кубками, дипломами, цінними подарунками, позитивними емоціями та також оплесками присутніх. Церемонію нагородження провели організатор змагання Олександр Ярмошевич, представник транспортної страхової компанії Петро Яцковець та приватний підприємець Іван Твардовський за участі головного судді змагань Ігоря Лисенка.

Таку ось цікаву інформацію знайшла на сторінці «Sudak_Fishing» у «Фейсбуці». І вирішила поспілкуватися з організатором такого змістовного і насиченого дозвілля для рибалок, власником магазину Олександром Ярмошевичем. Щоправда, зателефонувала йому трохи не в пору. Чоловік саме готувався до обласних подібних змагань, що проходили минулої неділі на Басовому куті. Але для журналістів улюбленої газети рибалка час викроїв.

То як вже все-таки народилася ідея подібних змагань? До речі, проводять їх на Дубровиччині вже вдруге. Початок закладено ще позаминулого року. Тоді вперше й зійшлися рибалки у спортивному суперництві.

– Ідея проведення подібних змагань виникла, можна сказати, спонтанно, оскільки раніше ніхто подібного не проводив. Але ми, рибалки, всі один одного знаємо, часто спілкуємося. Тож якось так змовилися між собою позмагатися у вправності лову риби. Робили все по-простому. Перемагає той, чий улов найбільший. Було лише кілька обов’язкових застережень: бути взаємовічливими і не підкидати рибу, – розповідає Олександр.

Зрозуміло, він як власник спеціалізованого магазину, куди сходяться доріжки всіх любителів рибної ловлі, і став їх організатором. Спільно виробили правила їх проведення та визначення переможців.

– В рибній ловлі будь-яка дрібниця відіграє роль. На улов впливають місце, час ловлі, рибальські снасті, підкормка тощо. У кожного рибалки є свої, тільки йому відомі, секрети та навики, які з часом тільки примножуються. Рибалка – для багатьох вже не просто хобі. Це, можна сказати, особливий спосіб життя, ні з чим не порівнювані азарт та емоції, – підкреслює організатор змагань. – В цьому переконався, коли вперше організував змагання ще в 2019 році. Тоді ми проводили їх на озері Верхньому, що у Великих Озерах. За перший кубок змагалися  лише тринадцять учасників. Але все одно враження отримав просто вибухові.

Адже одне, коли це просто любительська рибалка. Ти обираєш собі одне місце, не сподобається – можеш перейти на інше. А тут всі на одному секторі. В рівних умовах. Бачиш, комусь із суперників Фортуна вже вчепила якусь рибинку. Тоді адреналін пульсує в скронях набатом. Хтось вгадає з вудочкою, хтось з наживкою, оснасткою. Комусь, як вже казав, просто прийде везіння… Дуже багато вирішальних факторів. Навики та вміння при цьому завжди на користь.

Сам Олександр – також успішний рибалка. Є в його рибальському арсеналі трофей, який обговорювала вся Рівненська область, а може й не тільки. На силіконову наживку в листопаді 2019-го він упіймав прямо цар-сома, вага якого сягала 60 кг (на фото). Звісно, було ще багато інших вдалих рибалок, коли виловлювали і по 100 чи 150 кг риби.

– Зі своїм приятелем, теж затятим рибалкою Сергієм Цибульським, якось на спортивній ловлі  в Ковельському районі, що на Волині, мали такі результати. Проте там обов’язкова умова  – рибу не травмувати та весь улов знову випускаєш у воду. Але для власного задоволення ловити рибу на таких водоймах навіть цікаво, – каже Олександр Ярмошевич.

Допитуюся в такого досвідченого рибалки, в чому ж переваги зимового лову?

– Коли водойма замерзла, ти можеш дістатися по льоду на будь-яке місце, яке влітку було недоступне. Знову ж таки через ополонку відбувається так би мовити прямий контакт з рибою. Ти інтуїтивно і навіть фізично відчуваєш кожен її рух, бачиш, як вона захоплює покльовку… Важко таке описати словами. Треба бути справжнім фанатом рибалки, щоб збагнути ті відчуття, які ми переживаємо в такий момент, – пояснює співрозмовник.

Як у чоловіків розбігаються очі від різноманіття жіночих прикрас в якомусь відділі галантереї, так в жінок – в рибальському магазині. Повірте, там така велика кількість всіляких блискучих, різноформних штуковинок, що нам, найбільшим модницям, до рибалок далеко й далеко.

– Все це просто необхідні для справжнього рибалки речі. У кожного мало-мальськи обізнаного любителя рибного лову – свій потужний арсенал вудок, снастей, котушок, навісок. По суті, для кожного виду риб розроблено найбільш оптимальні засоби лову. Як ви, жінки, збираєте свої прикраси, так хороший рибалка колекціонує їх. Це вже закономірно. З часом цей процес захоплює все більше і власникам рибальських магазинів вже не просто встигати за попитом, – каже пан Олександр.

Що ж бажаємо його бізнесу тільки успіху, а всім рибалкам – результативного лову. Ні луски, ні хвоста, як мовиться в таких випадках.

Людмила РОДІНА.

 

1 коментар:

  1. Привіт друзі, я Анна Андреева з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так хотів його через любов, яку маю до свого чоловіка, я запитав його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала не було вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Приворот втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com........

    ВідповістиВидалити