пʼятницю, 12 лютого 2021 р.

КОЛО ЗАМИКАЄМО ВЛАСНОРУЧ Минулого тижня великий резонанс у населення Дубровиччини викликала інформація, яка була розміщена у мережі «Фейсбук» та надрукована у нашій газеті. Нагадаю зміст публікації: «Дубровицькі рятувальники надали допомогу чоловікові з інвалідністю. 26 січня у Дубровиці, по вулиці Макарівській, рятувальники 14-ї державної пожежно-рятувальної частини надали допомогу чоловікові, інваліду І-ї групи у відвезенні його до матері, у зв’язку з відсутністю умов самостійно проживати в зимовий період». Жодних претензій нема до наших рятувальників, бо вони виконали свій професійний обов’язок, рятуючи людину. Проте, деякі коментарі, які прочитала у соцмережі, змусили мене замислитися. Зокрема, люди ставили питання, а чому ж цим нещасним чоловіком не опікуються соцслужби. І справді, чому? Цей випадок попросила прокоментувати Віталія Ващишина, який донедавна очолював Дубровицький територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Виявляється, що на початку 2020 року житель Дубровиці, про якого йдеться в інформації, був поселений у відділення для непрацездатних громадян, що у Висоцьку. Там були створені всі умови для його комфортного проживання, адже мешканців закладу чотири рази на день смачно годують, щотижня купають, вчасно обрізують їм нігті, голять чоловіків і підстригають. Вибачте, за такі подробиці, але погодьтеся, догляд дуже гарний. Проте, герою нашої оповіді такі умови до душі не припали. Не сподобалось, мабуть, найбільше те, що у Висоцькому відділенні ведуть боротьбу зі шкідливими звичками. Своє невдоволення чоловік почав виливати на персонал, сваритися з працівниками, мешканцями закладу, створювати різні конфліктні ситуації, проте вибрики недужого дубровичанина працівники закладу терпіли. Ніхто чоловіка з Висоцького відділення (будинку престарілих) не виганяв. Однак, не витримавши, на погляд дубровичанина, «поганих умов», чоловік власноруч написав заяву, щоб його відвезли додому в Дубровицю. Так і сталося. У вересні він прибув до своєї домівки, де мешкав сам. Впоратися з пенсією йому допомагали друзі по нещастю, які люблять топити горе там, де всім відомо. А поратися по господарству – соціальні робітники. Одна з них розповідала мені про вкрай складне спілкування з підопічним і наголосила, що відвідують вони героя публікації по черзі, бо під час тривалого спілкування чоловік може довести до інфаркту. Немічному дубровичанину навіть завезли дров на зиму безоплатно, але вони були не зовсім сухі, щоб палити у холод. Зрештою, ситуація склалася так, що сам дубровичанин бути вдома не зміг. Отож, він попросився, аби відвезли його до літньої матері. Наші рятувальники, дбаючи про нужденного, звернулися до Дубровицької міської ради з проханням, влаштувати долю інваліда – прикріпити до нього соціального робітника. Найкраще було б, звісно, помістити немічну людину у заклад, де є цілодобовий догляд. Адже літня, недужа матір сама потребує підтримки. Але, щоб потрапити у заклад, чоловіку треба пройти медичне обстеження. І зову ж таки треба час і люди, які допоможуть це зробити неходячій людині. Та чи й бажає чоловік потрапити в середовище, де є контроль і дисципліна? Питання відкрите. Як часто коло проблем у житті, ми замикаємо власноруч, на превеликий жаль. Люба КЛІМЧУК. На останній сесії міської ради, що пройшла 28 січня, це звернення озвучив депутат Микола Петрушко. Міський голова Богдан Микульський підтримав його і пообіцяв, що не залишить поза увагою. Звернення підприємців буде всебічно вивчене, аби виробити подальший план дій. Одне, наголосив міський голова, у період пандемії будь-яка вулична (лоткова) торгівля заборонена. Слідкувати за дотриманням цієї вимоги має поліція. ЗВЕРНЕННЯ ЩОДО СТИХІЙНОЇ ТОРГІВЛІ В СЕЛАХ ГРОМАДИ Ми, підприємці Дубровицької ОТГ, просимо розглянути на сесії міської ради законність (правомірність) стихійної лоткової торгівлі в населених пунктах громади. На даний час в кожному сільському населеному пункті працює по кілька стаціонарних торговельних закладів, які відповідають всім санітарно-гігієнічним, пожежним та іншим вимогам. В кожному магазині створені сучасні умови для обслуговування населення: проведені сучасні ремонти, встановлені холодильні вітрини та камери, окремо зберігають рибні, м’ясні, ковбасні, хлібні вироби, овочі та фрукти, кулінарія та напої. На кожен вид продукції є сертифікати якості. Кожні два роки проводиться сертифікація терез. Своєчасно сплачуються податки, земельні, торговельні збори, відрахування за найманих осіб, що дає нам повне право на торговельну діяльність. Звертаємо вашу увагу на стихійну (лоткову) торгівлю в селах громади. Невідомі особи в наметах, з машин та просто неба торгують м’ясо-ковбасними виробами. Торгівля проводиться будь-те, коли відповідно до закону повинні бути для цього визначені, відведені і обладнані місця. Проте реалізують швидкопсуючі товари без передбачених для торгівлі ними дозволів, в пристосованих умовах: в спеку, дощ, сніг, вітер. Ми, підприємці ОТГ, які працюють на законних засадах, поставлені в нерівні умови. Нами сплачуються збори на торговельну площу, земельний податок та інші належні при торговельній діяльності платежі. Ми забезпечуємо роботою не тільки себе, а й найманих працівників. А стихійна (лоткова) торгівля провадиться без будь-яких на це дозволів з боку місцевої влади, такі підприємці зовсім нічого не відраховують в бюджет. Просимо вас вивчити дане питання в законодавчому полі та створити рівні умови для всіх підприємців, що займаються торгівлею. Список підприємців додається (всього 21 чоловік).

1 коментар:

  1. Привіт, друзі. я і моя колишня розлучилися 1 рік і 2 місяці тому, і я була на шостому місяці вагітності. Ми обоє любимо один одного, і це було для мене шоком, і це справді розбило мені серце. Я спробував зателефонувати йому, і обидві лінії були роз'єднані. Я намагався зв’язатися з ним у соцмережах, але він видалив мене від них. Я намагався зв'язатися з його батьками, і вони сказали мені, що їх син сказав, що він мене не любить і не хоче бачити мене, і вони не знають, що не так. Я плакала і плакала щодня, бо дуже його любила. Поки я не народила і дитині не виповнився рік, я не могла повернути свою любов. Знову я розгубився. Я не знаю, що мені робити, і я також втратив роботу, і у мене немає грошей, щоб доглядати за дитиною. Я був нещасний у житті, тому я плакав до своєї сестри, сказав їй свою проблему і сказав, що вона знає про потужний приворот доктора алаби, який допомагає їй, коли вона не може завагітніти. Я зв’язався з ним електронною поштою, і він сказав, що допоможе мені, і сказав, що жінка наклала заклинання на мого чоловіка і сказала, що допоможе мені розірвати заклинання, щоб мій чоловік повернувся до мене назавжди, і воля буде моєю. Для мене було великим сюрпризом, що все, що він сказав, сталося. Мій чоловік негайно повернувся до мене і сказав, щоб я його пробачила. Щиро дякую цьому потужному та справжньому заклинателю. Я молюсь, щоб він прожив довго і зробив більше своєї чудової роботи. Якщо у вас є проблема, яка турбує вас у житті, вам слід зв’язатися з цим потужним гравцем заклинань! Він може вам допомогти. Він вас не підведе, ви можете зв’язатися з ним за адресою gmail: dralaba3000@gmail.com або whatsapp: +2349071995123,,,,,,,,,,,,,,,

    ВідповістиВидалити