пʼятницю, 11 травня 2018 р.


МІЙ ПЕРЕМОЖЕЦЬ – ДМИТРО САМКО
Ніколи не писала про учасників «Голосу країни», зокрема і про Дмитра Самка з Бережниці. Писала про мову пісень, оскільки хотілося чути більше творів у виконанні учасників саме українською.
Сьогодні напишу про учасників. Про команду Сергія Бабкіна. Прекрасну команду, частиною якої був наш Дмитро. Але передусім трошки про Дмитра. Його оксамитовий голос я люблю дуже давно, хоча чула нечасто. Пригадую, якось у районному будинку культури на концерті він виконав у фіналі «Заспіваймо пісню за Україну». Це було для мене, як величезний вдих, вдих на повні груди, чистого і прозорого повітря.
У передачах «Голос країни» фанаткою Дмитра, чесно кажучи, була не кожного разу. У мене не викликали величезного захвату його пісні англійською, і я про це теж писала. Але я кажу, у цьому випадку, не про голос, а про мову виконання. Мені не імпонувала Дімина величезна емоційність на сцені, велика рухливість, бо це мені заважало оцінювати його голос, я не бачила його очей.
Виступ Дмитра минулої неділі став для мене блискавкою. Чому? Тому, що він виконував одну з моїх найулюбленіших пісень. Хоч і російською, але ж ми всі її прекрасно розуміємо. Тому, що Дмитро не жестикулював всім тілом, а звертався лише голосом і очима. Це було неперевершено. Цей виступ нагадав мені оте проросле крізь асфальт дерево, яке тягнеться до сонця. Та й доля у хлопця майже така.
У відеоролику перед виступом  був відеоряд з таким змістом:  момент істини – пробитися крізь асфальт...
Хочу сказати, що Дімин виступ цього разу особисто для мене був не менш потужний від співу опонентки  Олени Луценко – ще однієї учасниці команди Сергія Бабкіна.
Отож «Романс» групи «Сплін». Дмитро біля мікрофона. Голос і очі, очі і голос. Цей тандем торкнувся всіх струн серця!
Плакала Джамала. Плакала і я. Хоча ми різні. Я проста смертна, Джамала – Зірка, однак відчули ми однаково пісню...
Тепер про Олену, яка пройшла у фінал. Величезний респект співачці, Бог дав голос, Бог дав красу, а канал 1+1 дав ще й гарне підгрунтя для перемоги у півфіналі. Це ж ми, тут на Рівненщині, не переймаємося тим, що там у відеоролику перед виступом. Це ж нам тут байдуже, що нашого Діму ніхто не прорекламував так, як Олену прорекламувала Ніна Матвієнко, назвавши своєю наступницею у творчості.
Ну, хіба ж це не підкупить глядачів?! Сергій Бабкін сказав: «Ви, Олено, для мене вже переможиця «Голосу», то це хіба не аванс для гарного голосування?».
Ні, я щиро поважаю Сергія Бабкіна, я вважаю, що він найкращий з наставників у цьому шоу і взагалі людина з океанічною харизмою. Але чому не так, як на Олімпіаді, чому не бігти чесно до кінця?
Уявімо, що перед виступом Дмитра Святослав Вакарчук чи ще хтось з зірок сказав би, що йому до вподоби голос Дмитра? То як би тоді голосувала Київщина чи Львівщина?
Знаєте, мені шкода, що не закінчилося все так, як на Олімпіаді. А може закінчилося саме, як на Олімпіаді, але так, як у більш суб’єктивному виді спорту, до прикладу, як у фігурному катанні. Іноді хтось впав, але може стати першим.
Олена Луценко – диво-дівчина, але наш Дмитро – також диво-юнак!
Жодним словом не хотіла образити команду людей, яка знімає це прекрасне шоу. Жодним словом не хотіла образити Сергія Бабкіна, який став Дімі вірним другом, думаю другом на все життя.
Але я сказала свої емоції  щодо свого земляка, оскільки народилася у селі поруч з Бережницею. То сказала б так – про свого близького земляка.
Водночас, дякую Богові за тих людей, чиїми стараннями створена програма, яка дала шанс показати себе всій Україні юнакові з простого поліського села.
Для мене особисто цьогоріч найкращий ДМИТРО САМКО. Але зараз я бажаю перемоги Олені Луценко, тому що у неї талант, і тому, що вона йшла поруч з Дмитром! І хоча Дмитро не пройшов до півфіналу, саме він є для мене цьогорічним переможцем «Голосу країни».
Люба Клімчук.


Немає коментарів:

Дописати коментар