четвер, 21 травня 2015 р.

Я вдячна Богові за маму
Семикласниця Висоцької школи Дарина Кухар з 9 років захоплюється поезією. Вірші, які пише дівчинка, вражають своєю задушевністю, теплотою і дивовижною щирістю, тою високою щирістю, яка розкриває душу людини. Дарина – переможець районного конкурсу  «Книгоманія-2015», представляла книгу «Небесна сотня» на обласному конкурсі. А ще, як розповідає нам директор навчального закладу Валентина Креденсир, юнка – відмінниця, активна учасниця багатьох масових заходів, які проходять у школі. Дівчинка любить світову і українську літературу, історію, мріє у майбутньому опанувати фах журналіста.
Сьогодні ж її поетичне слово вражає своєю зрілістю і досконалістю. Наприклад, любов до мами вдалося передати дівчинці палітрою простих і глибоких слів:
Серце у мами болить за дитину,
Сиве волосся з’являється знов.
В серці своєму тримає перлину,
В серці тримає ту вічну любов.
Мамині руки і мамині зморшки,
Мамин рушник і напутні слова.
Мамині сині, маленькі волошки,
Мамина посмішка повна тепла.
Мама – це друг! Із нею щасливий,
Розраду ти знайдеш у мами в очах.
Погляд ласкавий і погляд той щирий,
Погляд, про той, що співають в піснях!
Мама – це свято, сонце у небі!
Мама – веселка, що після дощу.
Мама лиш тільки підійде до мене
І пошепки скаже: «Дуже люблю»…
            3 травня, 2015 рік

Моя матусю, ти найкрасивіша!
Твоя любов безмежна і свята!
Твоя ж бо пісня в світі найрідніша,
Тебе наслідувати – оце моя мета!
Твої чудові, гарні, карі очі…
Усе це радує мене!
Тебе сьогодні привітати хочу,
Люблю тебе понад усе!
                            1 травня, 2015 рік
«Я щаслива, бо маю чудову родину, друзів, люблю свою школу і вчителів. Дуже хочеться, щоб в Україні запанував мир. Мабуть, про це мріє кожна людина в нашій країні. А ще я дякую Богові за те, що в усіх починаннях мене підтримує мама. Вона моя подруга і порадниця. Все, що відбувається у житті, передусім розділяю саме з матусею», ділиться своїми думками наша юна співрозмовниця.
Наталія Василівна Кухар, мама Дарини, – вчитель молодших класів. Разом з чоловіком вона виховала чотирьох чудових доньок. Даринчині сестри – Альона, Катя і Ліза також успішно навчалися у школі, вже пішли своїми життєвими стежками і виросли просто гарними і вихованими людьми. Як любляча дружина і щаслива мама чотирьох доньок, Наталія Василівна бажає щастя своїй родині і передає найкращі вітання усім нашим землячкам з нагоди Дня матері. «Найголовніше, – каже Наталія Василівна, – аби кожна мама була спокійна за сьогодення своїх синів і доньок. Нехай якнайшвидше під мирним небом будують своє життя наші діти, радують нас своїми успіхами і досягненнями».
Залишається лише розділити такі щирі материнські почуття і з нагоди Дня матері побажати матерям поваги і шани від дітей за  материнську любов, яка не знає кордонів, страху, сумнівів, розрахунків.


Любов КЛІМЧУК.

Немає коментарів:

Дописати коментар