пʼятницю, 12 грудня 2014 р.

«СЕРПАНОК»  ДІЛИВСЯ  УЖИНКОМ    
Відповідно до плану роботи організаційно-методичного центру  районного будинку культури з метою відродження та збереження автентичних фольклорних надбань Дубровиччини 3 грудня у приміщенні Берестівського сільського будинку культури для керівників народних аматорських колективів нашого району було проведене навчання творчої лабораторії на базі народного аматорського фольклорно-етнографічного колективу «Серпанок».
На творчій лабораторії були присутні керівники народних аматорських колективів району. Вони мали змогу прослухати та побачити тематичні лекційні заняття з організації роботи фольклорних та фольклорно-етнографічних колективів.
Заняття лабораторії включали в себе:
- інформаційно-методичні рекомендації для керівників народних аматорських колективів (Ярмошевич І.М. – завідуюча ОМЦ РБК);
- пошук автентичного матеріалу та сценічне втілення фольклорно-етнографічних дійств колективу «Серпанок» (І.В. Буткевич - керівник колективу «Серпанок»);
- методика збереження народно-пісенної творчості народного аматорського фольклорного колективу «Берегиня» с. Крупового (Н.М. Рабчевська - керівник колективу);
- проведення майстер-клас автентичного співу, де через пісенні виконавські традиції учасники «Серпанку» демонстрували  автентичні солоспіви, дуети, всотані ще з бабусиних та маминих уст (І.В. Буткевич, керівник н/а «Серпанок»).
Продемонстровано полісько-берестівський колорит солоспівів у виконанні солістки колективу Ніни Красько та керівника колективу Івана Буткевича, які чарували своїми особливими манерами виконання, вмілим поданням звуку та артистизмом виконавської майстерності.
Піснями поліського характеру учасники колективу донесли до слухачів поліський мелос, яким можна відрізнити їх з-поміж будь-яких регіонів області.
Вміло представили автентичний фольклор традиційної обрядовості фольклорне тріо у складі: Уляни, Антоніни та Надії Клюйко, дует у складі: Людмили Верзун та Марії Гладкої, які з захопленням вводили слухачів у фольклорно-етнографічне дійство, виконуючи весільні пісні із обряду «Весілля».
Колектив «Серпанок» загалом продемонстрував свою виконавську майстерність різножанрово.
Під час практичних занять присутні мали змогу разом із учасниками «Серпанку» танцювати старовинні поліські танці, а також послухати вірша-поему «Пухова хустка» у виконанні найстарішої учасниці колективу Євдокії Дем’янець, якій нещодавно виповнилось 82 роки. 
Керівник «Серпанку» Іван Буткевич задля забезпечення наступності збереження автентичних фольклорних надбань своїх односельців створив дитячий фольклорний ансамбль «Льоноцвіт», який також демонстрував свою виконавську майстерність, ті особливості поліських переспівів, що навчилися від старшого покоління з «Серпанку».
Після творчої лабораторії директор районного будинку культури В.М. Малафей, завідуюча організаційно-методичним центром РБК І.М. Ярмошевич, заслужений майстер народної творчості України, керівник н/а фольклорно-етнографічного ансамблю «Берегиня» с. Крупового Н.М. Рабчевська, сільський голова Бережківської с/р, керівник н/а вокального колективу «Родінонька» Г.С. Красько підбили підсумки  навчання.
Ірина ЯРМОШЕВИЧ, завідуюча 
організаційно-методичним центром  РБК.    


1 коментар:

  1. Привіт друзі, мене звуть Анна Андреева. Я тут, щоб передати добру новину нужденним. Я був у депресії, коли дружина пішла від мене через іншого чоловіка, тому що я попросив припинити роботу, тому що у мене рак, і я зламався. Вона забрала мою єдину доньку, тому моїм єдиним варіантом було померти, я намагався їй зателефонувати, але вона ігнорувала мене, я надсилав їй текстові повідомлення, і раптом вона мені відповіла і сказала, що я їй більше не дзвоню і не надсилаю, тому одного разу Я ввійду в контакт зі своїм другом у Facebook, і я все йому пояснив, і він сказав мені, що і раніше мав ті ж проблеми, познайомив мене із заклинанням для магії під назвою Доктор Алаба, надіслав мені його особисту електронну пошту, і я зв’язався з ним через [ dralaba3000@gmail.com], і він швидко мені відповів, я пояснив йому свої проблеми, і він сказав мені не турбуватися, що він зробив це для такої кількості людей, які ніколи не вірили в магію, але я помилився, намагаючись переконати його 24 години кинути магія і вилікувати мене від раку і знайти мені кращу роботу, і раптом він надіслав мені ліки від своєї хвороби, я прийняв його лише 2 дні, і я був вільний. Наступного дня я не повірив своїм очам, хтось постукав у мої двері, і я цього дня нікого не чекав, раптом я заплакав, це моя дружина, і я не витримав, я помолився і попросив пробачення, я негайно мені зателефонували з моєї компанії, де я працював роками, і мене підвищили до посади директора компанії -парагона в США, будь ласка, допоможіть мені подякувати доктору Алабі за відновлення всього, що я втратив раніше, ви також можете зв'язатися з ним через WhatsApp / viber з його номером телефону: +2349039885856.

    ВідповістиВидалити