пʼятницю, 12 грудня 2014 р.

БОРОТИСЯ З СМІТНИКАМИ МОЖНА ТІЛЬКИ РАЗОМ

Протягом останнього часу серед мешканців м.Дубровиця дискутується питання поводження з твердими побутовими відходами (ТПВ) – їх наявність, оплата за послугу з вивезення та чи потрібно взагалі це робити. Подаючи цей матеріал у пресу, хотілось би максимально донести до споживачів інформацію не стільки як про комунальну послугу, а як питання чистоти міста, екології та забезпечення санітарного благополуччя.
Роблячи спробу руху суспільства до більш розвиненої Європи, ми маємо змінювати суспільну свідомість щодо поводження з ТПВ у широкому розумінні. На даний час в м. Дубровиця склалася ситуація, що цим питанням займається чи має займатися, лише одне підприємство – КП «Будинкоуправління», а всі інші суб’єкти суспільного життя міста самоусунулися від вирішення цієї важливої для життя кожного з нас проблеми.
Як показує світовий досвід, питання екології, санітарного благополуччя і чистоти населених пунктів починається із виховання з дитинства. В системі ж освіти району не проводяться виховні заходи серед відвідувачів дошкільних навчальних закладів та учнів навчально-виховних комплексів, відсутня наочність з питань поводження з ТПВ. Зокрема, до сьогоднішнього дня школи району, міста не обладнані контейнерами для збору ТПВ, не кажучи вже про роздільне збирання, яке передбачене законодавством.
Нічого не роблять і державні установи та органи місцевого самоврядування ні щодо роз’яснення правил поводження з відходами (що також передбачено законодавством у сфері поводження з відходами), зокрема, формування сучасної європейської суспільної свідомості з цього питання серед населення міста та району. На сьогоднішній день навіть доходить до того, що окремі депутати та державні службовці не тільки нічого не роблять для вирішення питання поводження з відходами, але відкрито непрофесійно саботують навіть те, що уже досягнуто в цьому напрямку за останні роки.
Стосовно вартості за послуги з вивезення ТПВ – то ціну формує не підприємство і навіть не орган місцевого самоврядування, а державні інституції та ринок вартості пальне-мастильних матеріалів. Податки затверджуються Податковим кодексом України - у вартості вивезення ТПВ – це 27 %, мінімальну заробітну плату встановлює ЗУ «Про Державний бюджет України» - у вартості вивезення ТПВ це 43 %, ціну на пальне-мастильні матеріали формує вільний ринок – у вартості вивезення ТПВ це 30 %. Згідно із світовою практикою витрати населення на поводження із побутовими відходами становлять близько 2 % середнього доходу, в той час як в Україні такі витрати – близько 1 %.
Подорожуючи Україною, напрошується висновок про подорож великим смітником. Давайте разом, спільними зусиллями кожного жителя та державного чиновника, розпочнемо будувати оазис чистоти на території району та м. Дубровиця. Як показує досвід, нам це під силу. Бо, як говорить народна мудрість, разом добре і батька бити.

Сергій СТОЛЯРЕЦЬ, депутат районної ради.

1 коментар:

  1. Яка чудова та надихаюча історія! Я була одружена сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом приходив додому і більше не проводив зі мною час і не розлучався зі мною. Тож мені стало дуже сумно і втрачено в житті, тому що лікар сказав мені, що неможливо завагітніти, це дійсно робить життя нещасним для мене. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про д -ра АЛАБУ з Інтернету, як він допомагав багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я стикався, тому я зв’язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому, він розповів мені все повинні бути надані, перш ніж він зміг заклинати на зустріч, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він надіслав потужну молитву, яку я мав вимовити посеред ночі, коли він наклав заклинання кохання. Через 24 години до мене повернувся єдиний чоловік і попросив вибачення за все, що він зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонувати доктору АЛАБА і розповісти йому, що відбувається Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікував будь -яку небажану хворобу чи інфекцію, що заважала мені завагітніти, а потім проінструктував, як ним користуватися до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї корінної трави і кореня, через кілька тижнів я почав відчувати ознаки вагітності по всьому, я був дійсно вагітна, і я тільки що народила хлопчика у 1 місяць. Присягаюся, що весь світ дізнається про д -ра АЛАБУ, який врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я сьогодні можу з гордістю назвати своїми. Для будь -якої жінки, яка вважає це неможливим, є можливість посміхнутися та принести щастя вашій родині, будь ласка, зв’яжіться з д -ром АЛАБА електронною поштою за адресою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/ Viber йому за телефоном +2349039885856 Дійсно, він посланий Богом, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя ...

    ВідповістиВидалити