четвер, 15 жовтня 2015 р.

Освятили
повстанську криївку
З ініціативи районної організації Всеукраїнського об’єднання «Свобода» (очільник О.Задорожний), за фінансової та матеріальної підтримки Дубровицького лісгоспу (керівник Боровець А. О.) і на той час голови Дубровицької районної ради Киркевича С.В., активності патріотів та небайдужих, до історії свого краю людей, на місці розташування підземного мешканевого приміщення «зимовика», 26 серпня 2014 року встановлено пам’ятний знак у вигляді Хреста Заслуги УПА, що був освячений 14 жовтня 2014 року.
Цього ж року, вже традиційно на Покрову, тут же, на Лайдацькій горі, освятили повстанську криївку. Відбудована, правда, лише частина помешкання, де раніше був сховок для коней. Нині на цьому місці облаштовано одну з кімнат зимовика з колодязем. Це відновлене повстанське житло, як й в роки війни, викопане в горі одними лопатами, зверху майстерно приховане, а зсередини укріплене дерев’яним брусом. «Хотілося зробити більше, але бракує людей. Мало ентузіастів відгукуються на роботу на громадських засадах. Такий світ настав. На слова подяки заслуговують активні патріоти: Олександр Задорожний, Анатолій Задорожний Анатолій, Богдан Пінчук, Олександр Мозоль, Леонід Мозоль, Микола Кот, Василь Воробей, Анатолій Кулик, Микола Рока, Олександр Лавор, Ярослав Боковець.
Багато зробили для відновлення історичної справедливості благодійники і меценати: директори Дубровицького і Висоцького ДЛГ відповідно Боровець Анатолій Олексійович та Сухович Віталій Миколайович, голова райдержадміністрації Киркевич Сергій Васильович, заступник голови районної ради Шах Григорій Петрович та Рівненська обласна громадська організація «Центр соціальної та правової допомоги населенню», котрі надали фінансову допомогу на випуск книги «Лайдака», приуроченої до цієї події. У монографії на основі архівних документів та матеріалів, розповідей мешканців району опрацьовано автором період національно-визвольної боротьби. Низький земний уклін, шана і дяка вам, добродії, за ваші справи.
Відділ молоді і спорту Дубровицької РДА у співпраці із Дубровицьким РБК розробляють туристичний маршрут, що включає в себе відвідування повстанських «магазинів» та криївок, розташованих навколо підземного приміщення, а також сам підземний комплекс споруд», сказав на освяченні криївки головний ініціатор відновлення цього воєнного комплексу депутат районної ради Володимир Мозоль.
Сам обряд провів настоятель дубровицької церкви Різдва Богородиці отець Данило. Подякував за ініціативність та відданість своїй землі нашим краєзнавцям та патріотам голова райдержадміністрації Сергій Киркевич.
Напевно, найбільш цікавим був екскурс в буремну історію краю для школярів. Вихованці Дубровицького НВК «Ліцей-школа І-ІІ ст.» з неприхованим захопленням розглядали вибудований посеред лісу активістами «Свободи» меморіал, слухали оповіді автора проекту та старожилів.
Цього ж дня активісти ВО «Свобода» та керівники району поклали квіти на могили «Лайдаки» та інших повстанців, що поховані на цвинтарі у с. Літвиця.
А на наших читачів чекає цікава розповідь про діяльність загонів УПА, їхніх командирів на теренах району від автора історичних розвідок на подібну тематику Володимира Мозоля.

Володимир Романович переконаний: «Суверенну Українську державу ми маємо завдяки тим, хто відчайдушно боровся в лавах ОУН -УПА за волю своєї рідної землі, ставив найвищою своєю метою здобуття незалежності України. Ми вклоняємось ветеранам ОУН-УПА за їхню мужність, жертовність, відданість українській справі. Віримо, що разом неодмінно побудуємо дійсно суверенну, вільну від політичних, економічних і духовних загарбників Українську Самостійну Соборну Державу».

1 коментар:

  1. Як я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож у мене немає іншого вибору, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744

    ВідповістиВидалити