четвер, 15 жовтня 2015 р.

СИЛА НЕСКОРЕНИХ В МОГУТНОСТІ ДУХУ
З нагоди Дня захисника України, який вперше країна відсвяткувала на Покрову,14 жовтня, під гаслом «Сила нескорених», масштабні урочистості відбулися в районному будинку культури.
Кілька поколінь захисників української землі – сивочолі дев’яностолітній вояк УПА, ветерани Другої світової, зовсім юні учасники АТО – під подячні оплески присутніх в залі піднялися на сцену. Почесне місце – для родин солдат, що склали голови на Доннеччині чи Луганщині, відстоюючи суверенітет та територіальну цілісність рідної землі. Останній рік, що минув для України в війні, навчив нас зовсім по-іншому ставитися до чоловіків у військових одностроях…

Теплі, зворушливі слова пошани до подвигу цих усіх мужніх чоловіків, котрих зібрала 13 жовтня головна районна сцена, висловили голова райдержадміністрації Сергій Киркевич, заступник голови районної ради Григорій Шах, міський голова Адам Кузьмич, настоятель церкви Святого Миколая отець Сергій, військовий комісар полковник Богдан Микульський, вояк УПА Степан Бакунець, ветеран Другої світової війни Федір Кренько, голова спілки учасників АТО Микола Шкільнюк.
«Покрова Пресвятої Богородиці ще з козацьких часів був святковим днем захисників Вітчизни. Тому, минулого року, свідомо викреслюючи з українського календаря чуже, штучно до нас привнесене свято російської армії-окупанта, Президент цілком природно зупинив свій вибір на 14 жовтня», - підкреслювали виступаючі.
Квіти, відзнаки, подяки, а головне, непідробні любов та повага – ось основні атрибути дійства. Напевне, кожен з цих мужніх чоловіків був зворушений тієї теплою атмосферою, що панувала цього дня в залі. Піднесеного настрою додав й концерт, що теж пройшов немов би на одному диханні. Особливо зворушливою, напевне,  кульмінаційною його точкою стало вшанування загиблих в зоні АТО наших земляків. Мало хто в залі міг стримати сльози, коли дівчатка виносили на сцену портрети гарних вродливих хлопців, котрим назавжди судилося залишитися в нашій пам’яті двадцятилітніми. «І повіки десь вони зупиняють шал війни»… Україна вистояла в цій агресії не через могутність зброї, а завдяки нескореності духу.
Віддати життя за Батьківщину – велика свята місія. Кожен з нас по-своєму перед ними в боргу. Зовсім юними вони піднеслися на небо, щоб ми з вами спокійно жили на рідній землі. Перед кожним солдатом нині варто вклонитися, пам’ятаючи про ту ціну, якою вони оплатили наш мирний спокій. Пам’ятаймо про це завжди…
Людмила РОДІНА.


1 коментар:

  1. Як я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож у мене немає іншого вибору, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744

    ВідповістиВидалити