пʼятницю, 2 жовтня 2015 р.

ДУБРОВИЦЬКІ КУЛІНАРИ ПІДТВЕРДИЛИ ВИСОКЕ РЕНОМЕ
23-24 вересня ц.р. на базі ресторану «Ялинка» Житомирської cпілки споживчих товариств проходив Всеукраїнський конкурс професійної майстерності «Кращий кухар споживчої кооперації України-2015 року». В ньому брали участь кооператори із дев’яти областей України. Рівненщину представляли кухарі ресторану «Горинь» підприємства райспоживспілки «Дубровицьке об’єднання підприємств громадського харчування» – на чолі із Пінчук  Людмилою Михайлівною.




В червні ц.р. на базі ресторану «Горинь» м.Дубровиця  проходив обласний конкурс професійної майстерності «Кращий кухар споживчої кооперації області 2015», в якому Людмила Пінчук виборола «гран-прі». Переможець конкурсу представляє Рівненську споживчу кооперацію області на Всеукраїнському конкурсі.
Подібні конкурси проводяться один раз на два роки та дають  реальну можливість підвищити свою індивідуальну майстерність, удосконалити приготування страв не лише за традиційними, а й новітніми технологіями, обмінятися досвідом роботи.
Основними критеріями оцінювання кулінарних виробів під час конкурсу були: дотримання правил технології приготування, оригінальність оформлення, смакові властивості страв,  дотримання Правил санітарії.
Журі конкурсу складалося із висококваліфікованих спеціалістів, які екзаменували учасників конкурсу по повній програмі «від… і до…».
Традиційно конкурс умовно поділявся на два етапи: домашнє завдання та індивідуальне. За умовами конкурсу: домашнє завдання – три страви, приготовлені вдома; індивідуальне – три страви, приготовлені під час конкурсу за спеціальним білетом, що витягнули в присутності суддів.
На домашнє завдання наші кухарі приготували: закуску «Корона Полісся», яка складалася із м’ясних  рулетів, фаршированих різними начинками та оздоблених запеченими  ребрами;  закуска «Цезар» – із язика фаршированого; закуска «Око павича» – із курячого м’яса.
Все це оформлялось кулінарними витворами мистецтва із овочів та фруктів.
Індивідуальне завдання – приготувати три страви: котлета «Садко»; риба смажена під маринадом; мус яблучний.
Декором нашого столу були: «Павич» із фруктів, «Троянда» із поліського мацика та овочів та «Ваза» – із притаманних Україні символів – калини та соняха.
Журі високо оцінили витвори кухарського мистецтва Пінчук Людмили Михайлівни та інших наших учасників, присудивши їм  друге місце у Всеукраїнському конкурсі професійної майстерності. Пінчук Людмилу нагородили дипломом «Кращий кухар споживчої кооперації України-2015». Вона ж стала переможцем однієї із трьох номінацій – «За творчий підхід у виготовленні кулінарних виробів та їх оформленні».
Коли дивишся на кулінарні шедеври, і справді, приходиш до  висновку, що людським фантазіям немає меж і професіоналізму – теж.
Очолював нашу делегацію директор комбінату громадського харчування Ліщенко Олександр. Інженер-технолог Зіновія Колотуша, кухарі Галина Деркач та Тетяна Бернацька допомагали в створенні кулінарних шедеврів та внесли вагомий внесок в завоювання призового місця.
Людмила ОРЛОВСЬКА,
голова профкому райспоживспілки

1 коментар:

  1. Як я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож у мене немає іншого вибору, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744

    ВідповістиВидалити