понеділок, 7 грудня 2020 р.

 

* 5 грудня – День подяки волонтерам

 

Дякую за підтримку

Сьогодні волонтери сприяють перемозі України і збереженню її державності. Я щиро вдячна людям, які протягом воєнного конфлікту на Сході постійно підтримують мене у волонтерській діяльності. Ці наші земляки стали невід’ємною частиною мого волонтерського духу. Дорогі друзі, спасибі вам за людяність, допомогу, силу патріотизму! Сьогодні моє «щире дякую»  звучить для: Рудої Світлани, Коржика Івана, Лясковця Сергія, Конончука Василя, Котяш Людмили, Ютовець Алли, Клюйко Надії, Драгана Михайла, Вінтюка Павла, Галабурди Ігоря, Чмуневича Анатолія, Щур Олени, Правників Сергія та Зоряни, Рок Миколи та Людмили, Кузьмича Володимира, Волошиної  Олени, Клюйко Оксани, Люльків Богдана та Ірини, Люльки Альони, Казимирчик Анни, Красько Світлани, громад Берестівської, Кураської, Орв’яницької церков ПЦУ, Орв’яницької та Берестівської церков  ХВЄ. Дякую всім! Вибачте, якщо когось не згадала.

Нехай ваша доброта повернеться до вас сторицею. Бажаю оптимізму, здоров’я, невичерпної енергії та миру! Низький уклін  усім небайдужим людям, завдяки яким наш народ стоїть і переможе!

Світлана ПРАВНИК.

Немає коментарів:

Дописати коментар