пʼятницю, 27 серпня 2021 р.

 







На творчість надихнула донечка

На районних фестивалях та виставках неодноразово бачила чудові роботи Марії Жакун із Залужжя. Майстриня працює у різних творчих техніках, виготовляє прикраси для діток та інтер’єру. Користуючись нагодою, розпитала у талановитої землячки про її життя та творчість.

Марія Жакун народилася у Залужжі, у дружній багатодітній сім’ї. Батьки виховували троє дочок та сина. Моя співрозмовниця закінчила школу і вступила до Рівненського державного гуманітарного університету. Дівчина обрала фах педагога-дошкільника з додатковим напрямком «початкова освіта». Коли Марія була на третьому курсі, страшне лихо увірвалося в її сім’ю. Молода жінка згадує про це з сумом:

Лихо у нашу родину прийшло неочікувано. Страшна смерть забрала мого наймолодшого братика, йому було всього 17 років. Він їхав з другом на мотоциклі й врізався у дерево. Це трапилося на початку Залужжя, у червні 2014 року. У мене якраз закінчилась практика у Залузькому дошкільному закладі «Сонечко». Пригадую, вночі з п’ятниці на суботу сиділа і дописувала курсову роботу, яку мала їхати захищати через два дні. Але суботній ранок перевернув все моє життя. Дізнавшись страшну звістку про смерть мого найулюбленішого братика, у мене просто опустилися руки. Згадую той страшний момент, і серце розривається від болю, котяться сльози. Дуже важко пережити таку втрату, я думаю, хто втрачав близьких та ще й в такому молодому віці, мене зрозуміють. Після похорон я замкнулася в собі. Та й на захист курсової і практики я не поїхала, було не до того. Не змогла. Тому покинула навчання.

Ось такий трагічний випадок вплинув на долю дівчини-студентки. Але життя триває. Марія дочекалася повернення коханого Віталія з АТО. Хлопець пройшов чимало гарячих точок, отож завжди з хвилюванням чекала Марія вісточок від дорогої людини. Після повернення Віталія додому молоді люди одружилися. Війна залишається у спогадах назавжди, неодноразово молода дружина співпереживала разом з чоловіком спомини про жахіття війни. Зараз ветеран АТО їздить на заробітки до Полтави. Молоде подружжя, як і всі українці, щиро бажає Україні миру.

Марія рік пропрацювала у сільському магазині. А потім дізналася, що завагітніла. Ця чудова новина дозволила майбутній мамі знову дихнути на повні груди. Марія додає:

Я ніби знову «ожила». З того часу почалася моя «квітуча» стихія. Спочатку я захопилася виготовленням виробів зі стрічок, потім до душі припав бісер. Пам’ятаю, як лежала в лікарні на збереженні, то вишивала ікони та й плела з бісеру. 7 березня 2018 р. Господь послав нам нашу прекрасну донечку Іванку. Ця подія зарядила мене енергетикою, позитивом, неймовірним щастям. З’явилося багато нових ідей та натхнення. Впевнена, що у кожної жінки з появою первістка виростають крила, бо у душі народжується велика любов до маляти й до світу. Саме народження малого янголятка надихнуло мене на таку творчість. Наступним етапом творчості стало виготовлення прикрас з фоамірану. Я почала виготовляти з цього матеріалу прикраси для дівчаток: пов’язочки, бантики, гумочки, обручі. Багато таких прикрас подарувала діткам рідних та друзів, чимало й продала. Наразі освоюю нову техніку з ізолону, софтіну (виготовляю квітковий декор). Дуже приємно виготовляти квіти, які чудово прикрашають інтер’єр, постійно радують своїм цвітінням. Зокрема, я роблю орхідеї, лілії, троянди, ляльку-світильника. В задумах ще дуже багато ідей, але на все це треба час. Здебільшого мені вдається творити вночі, коли донечка засинає. Можу до п’ятої ранку виготовляти свою красу. Час летить непомітно і душа радіє від результату. Тому на ваше запитання «Що мене надихнуло на творчість, з чого все починалося?», я відповім однозначно: народження донечки. Раніше такого хисту у мене і близько не було. Дякую Богові за свою красуньку-Іванку, яка дає мені сили жити та працювати з натхненням. Донечку назвала в честь свого братика, який на небі. Тепер наш Іван став нашим ангелом.

Як розповідає Марія, вона любить експериментувати у творчості з кольорами, адже кожен відтінок особливий. Однак все-таки майстриня надає перевагу світлим відтінкам (білий, жовтий, аквамарин, шампань, ліловий). Ескізи виробів Марія малює у своїй творчій уяві, щоразу серце підказує, яким має бути кінцевий результат.

Окрім цього, молода мама захопилася ще й продажем в інтернеті. У «Фейсбук» та у «Вайбері» вона створила групу «Взуття та одяг за доступними цінами». Ця справа також вимагає самовіддачі. Наприклад, аби доводити покупцям, що товаром торгує реальна людина, Марія проводить прямі ефіри, рекламуючи товар. Як зазначає співрозмовниця, вона має багато хороших клієнтів, але є й такі, хто замовляє товар, але не забирає його з пошти. Тоді Марія оплачує доставлення незабраної покупки в обидві сторони.

Як зазначає моя творча співрозмовниця, на відпочинок у неї практично немає часу, а зрештою творчість називає Марія відпочинком для душі. А ще, за словами майстрині, їй приємно спостерігати, що трирічна донечка вже й собі береться за творчість. Красуня вчиться володіти ножицями, вивчає основні засоби творчості. Росте у мами гідна зміна!

Люба КЛІМЧУК.

 

1 коментар:

  1. «Моє життя повернулося !!! Після 14 років розірваного шлюбу чоловік залишив мене і наших двох близнюків. Я відчував, що моє життя добігає кінця, я майже покінчив життя самогубством, я дуже довго перебував у емоційному занепаді. але завдяки вчителю заклинань на ім’я доктор Алаба, якого я зустрів одного вірного дня в Інтернеті, переглядаючи Інтернет у пошуках хорошого заклинателя, який міг би вирішити мої проблеми, я натрапив на багато свідчень про цього заклинателя. Деякі свідчили, що він повернув їхнього колишнього коханця, деякі свідчили, що він відновив матку, вилікував герпес та інші хвороби, деякі свідчили, що він міг магічним чином зупинити розлучення тощо. Я також натрапив на одне особливе свідчення, це стосувалося жінки вона свідчила про те, як доктор Алаба повернула свого колишнього коханого менш ніж за 7 днів і змінила ефект їхніх маленьких синів на рак, а в кінці показань адреса електронної пошти доктора Алаби впала. Прочитавши все це, я вирішив спробувати доктора Алабу. Я зв’язався з ним електронною поштою та пояснив йому свою проблему. І всього за 3 дні до мене повернувся чоловік, і ми вирішили проблеми, і ми ще щасливіші, ніж раніше. Доктор Алаба - справді талановита людина, і я не припиню його публікувати, тому що він прекрасна людина ... Якщо у вас є проблеми і ви шукаєте справжнього і справжнього заклинателя, який вирішить усі ваші проблеми. Спробуйте з доктором Алабом у будь -який час, він може стати відповіддю на ваші проблеми. Ось його контакт {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp / viber з його контактним номером нижче +2349039885856 Дякую, д -р ALAB.

    ВідповістиВидалити