пʼятниця, 27 серпня 2021 р.

 









Від людини до рослини: все присвячене Богу

Преображення Господнє (яблучний Спас) – входить у 12 найбільш шанованих церковних свят. Як кажуть, у цей день природа повертає на осінь і холод. А парафіяни несуть  до церкви кошики із земними дарами, дякуючи Господу за його щедрість.

У цей день Церква згадує євангельську подію, коли апостоли Петро, Яків та Іоанн разом зі своїм Учителем Ісусом Христом піднялися на високу гору (за повір’ям, гора Фавор). Тут Христос преобразився, з ним сталася метаморфоза (грецькою це власне й означає – перетворення): Його обличчя засяяло, як сонце, а одяг зробився білосніжним і сяючим, як денне світло. Священники цього дня на богослужіння вдягають білі одежі, що символізують те світло, яке побачили апостоли.

Радість величного свята журналісти «Дубровицького вісника» розділили з парафіянами храмів м. Дубровиці.

 

З великим задоволенням переглядаю в Інтернеті світлини з життя парафії Свято-Миколаївської церкви с. Пульмо, що на Волині. Недарма, адже єгомосць цього храму наша землячка, а ще й сусідка Олександра Черевко (Подик), яку пам’ятаю ще допитливою дівчинкою Лесею. З великим задоволенням бачу, як подорослішала вона та визріла духовно. Завжди черпаю з її знімків наснагу та беру за приклад. Бо у отця  Олександра та його дружини й справді багато чому можна повчитися – такого насиченого календаря, напевно, не має жодна парафія. Дивлюся, то вони гуртом всією парафією на чолі з настоятелем прибирають цвинтар, то мандрують з вихованцями церковної школи туристичними маршрутами, то вітають місцевим старожилів, то печуть смаколики для хресної ходи, то частують парафіян на Маковія медом з власної пасіки. Приємно, що є такі сучасні та креативні священнослужителі…

 

 

1 коментар:

  1. Мене звуть Анна Андреева, і мій чоловік, і я одружився приблизно на 6 років. Ми були щасливо одружені з двома дітьми, хлопчиком і дівчиною. 3 місяці тому я почав помічати деяку дивну поведінку від нього, а через кілька тижнів я дізнався, що мій чоловік бачив когось іншого. Він почав приїхати додому пізно, він більше не піклувався про мене чи дітей, іноді він виходить і не приходить додому близько 2-3 днів. Я зробив все, що міг вирішити цю проблему, але без успіху. Я дуже хвилювався і потребував допомоги. Хоча переглядаючи Інтернет один день, я натрапив на веб-сайт, де доктор Алаба міг допомогти вирішити подружні проблеми, відновити розбиті відносини тощо. Тому я відчував, що я повинен спробувати. Я зв'язався з ним і сказав йому мої проблеми, і він сказав мені, що робити, і я зробив це, і він зробив магію для мене 48 годин пізніше. Союз став чудовим і щасливим. Оскільки доктор Алаба - найкраща заклинальна заклинання, яка є потужною та оригінальною. Якщо у вас є якісь проблеми, зв'яжіться з ним, і я гарантую, що він допоможе вам.

    ВідповістиВидалити