четвер, 23 червня 2022 р.

 



Високу нагороду отримав Андрій Красько

 

27 травня в День екстреної медичної допомоги працівників комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» привітав прем’єр-міністр Денис Шмигаль та міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко.

 

Кабінет Міністрів України нагородив Почесною Грамотою трудовий колектив КНП КОР «КОЦЕМДМК» за проявлену мужність та самовідданість під час виконання службових обов’язків з порятунку життя і збереження здоров’я хворих та поранених в умовах режиму воєнного стану.

Центр отримав автомобіль ЕМД Toyota Land Cruiser типу А.

Також до державних нагород були представлені працівники центру. Серед них – Красько Андрій Миколайович - старший фельдшер ЕМД Боярської підстанції, який був нагороджений орденом «За заслуги» ІІІ ступеня.

Андрій Красько – наш земляк, уродженець Дубровиці. Привітала його з нагородою і попросила розповісти про себе.

– Я народився у сім’ї медиків. Мій тато Микола Мартинович –водій автомобіля швидкої допомоги, мама Лариса Миколаївна – фельдшер, – розповідає Андрій. – Закінчив міську школу №2, а згодом медичний коледж у Макарові. Чому обрав фах медика? Коли у медицині працюють найрідніші, то багато змалечку бачиш нюансів цієї професії. А у мене і дві рідні тітки життя з медициною пов’язали. Отож, не сумнівався у виборі професії.

З 2014 року працюю на КВНЗ КОР КОЦЕМД МК Фастівської СЕМД Боярської підстації екстреної медичної допомоги у м. Боярка. З 1 березня 2022р. мене призначили старшим фельдшером Боярської підстанції ЕМД. Я з колегами зеленими коридорами вивозили людей із Бучі та Бородянського району, коли вони були окуповані. У березні, вивозив поранених військових з сіл Музичі, Ясногородка, де точились бої. Рятували ми й наших військових, і цивільних. 26 березня було багато потерпілих внаслідок ракетного обстрілу у Боярці, тому, хоч і мав вихідний, поспішив з колегами на допомогу людям. 14 потерпілих госпіталізували тоді в Боярську міську лікарню. Звичайно, дуже багато емоцій і переживань було в ті місяці, але головне – ми виконували свою роботу. Покликання наше – рятувати. Горджуся своїми колегами – дуже хорошими людьми та фахівцями. Моя нагорода – наші спільні зусилля задля порятунку українців.

Запитала я в Андрія, як ставилися вороги до карети швидкої? На щастя, особливих конфліктів бригада нашого земляка з рашистами не мала. А от у його колег часто забирали вороги потрібні їм ліки.

Андрій Красько дуже гордиться своєю роботою. Йому 28 років. разом з люблячою дружиною (також фельдшером швидкої) виховує наш земляк двоє діточок.

Щиро вітаємо Андрія Краська з високою нагородою. Фельдшер швидкої – це робота, яка вимагає великих знань, фаховості, досвіду, а у час війни – неабиякої сміливості. Саме такі риси має Андрій Красько та його колеги.

Люба КЛІМЧУК.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар