понеділок, 14 грудня 2020 р.

 








Творчі кроки Майстрині

 

«Дубровицький вісник» слідкує за творчістю наших талановитих героїнь. Сьогодні про свої нові сходинки у світі краси і культури розповідає знана у районі лялькарка Оксана Довжик.

– Мабуть, найголовнішим здобутком за останній час, стала публікація про мою творчість у каталозі «Секрети лялькарок», – зазначає моя талановита співрозмовниця, – видавці переглянули мої роботи і запропонували стати частинкою їх творчого проєкту. Особливо припало до душі моїм колегам-лялькаркам виготовлене мною взуття для мотанок – постоли. Це моє «ноу-хау». Великий інтерес техніка виготовлення цього давнього поліського взуття викликала у творчих людей з усієї України. У цьому каталозі розміщені публікації про 27 майстринь з різних куточків України: є їх біографії, а також представлений кожної майстер-клас, з описанням робіт. Мені приємно, що у збірці є моя лялька-мотанка з крупівського, автентичного серпанку. Я щиро вдячна за допомогу в створенні її образу Уляні Адамівні Букайло, щирій і талановитій людині. Готуюся до Різдва. Буде у мене ще один вертеп. І знову ж таки і тут моїй творчості сприяє дуже хороша і світла людина – викладач музичної школи Світлана Панчук. Дякую Світлані Федорівні за матеріали для вертепу, і всім, хто підтримує і цікавиться моєю творчістю. У наш час пандемії хочеться робити красу, щоб милувала очі людям. Всім бажаю гарного грудневого настрою. Свята не за горами. Готуймося до них душею!

Люба КЛІМЧУК.

На фото: Оксана Довжик – «На свято Катерини, яка є покровителькою жінок, не можу не згадати про такий стародавній головний убір жінок, як намітка. Колишні жінки були вправні намітку пов’язати, на це треба мати неабиякий талант».

Ляльки Оксани Довжик в українських хустинах.

 

 

7 грудня українки з усього світу взяли участь у флешмобі, присвяченому українській хустці.

День української хустки почали відзначати лише рік тому з ініціативи групи громадських діячів, акторів та успішних жінок України.

Започатковане свято з метою, аби об’єднати жінок різного фаху, віку та національності для збереження українських традицій. Адже з давніх-давен в українських сім’ях оберегом, символом любові й злагоди слугувала саме хустка.

З нагоди свята жительки і нашого краю активно взяли участь у флешмобі «Зроби фото з хусткою». Вони фотографувалися і  викладали світлини в соціальних мережах. Це було справжнє свято краси, української вроди і традицій. До вашої уваги, шановні читачі, добірка фото наших землячок в хустках.

7 коментарів:

  1. Привіт друзі, я Анна Андреева з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так хотів його через любов, яку маю до свого чоловіка, я запитав його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала не було вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
    як:
    1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
    2) Приворот втраченого кохання возз’єднання з колишнім
    3) Розлучення
    4) Шлюбні ролі
    5) правописне скріплення
    6) Порушення заклинань
    7) Просування офісних рейтингів
    8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
    9) Ви хочете задовольнити свою кохану
    через dralaba3000@gmail.com ,,,.,.,.,.,.,.,

    ВідповістиВидалити
  2. Якщо ви були розчаровані іншими заклинателями та цілителями, які не змогли надати бажані результати. Будьте впевнені цього разу з найпотужнішим і духовно обдарованим заклинателем заклинань, з яким ви коли-небудь стикалися.
    Зверніться до нього, якщо знаєте, що вам доводиться доля нижче
    Електронна адреса: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    (1) Чи подобається вам колишній?
    (2) Чи завжди вам сняться кошмари?
    (3) Хочете отримати підвищення на своєму робочому місці?
    (4) Ви хочете, щоб жінки / чоловіки бігали за вами?
    (5) Хочете свою дитину?
    (6) Хочете бути багатим?
    (7) Ви хочете, щоб ваш чоловік / дружина назавжди були вашими?
    (8) хочете збільшити розмір свого хуя? / Тривати довго під час сексу?
    (9) Хочете повернути втрачені гроші?
    (10) Ви хочете припинити розлучення?
    (11) Ви хочете розлучення?
    (12) Ви хочете, щоб кожне ваше бажання було виконано кимось?
    (13) заклинання зачати вагітність дитині потрібно?
    (14) Ви хочете припинити свій шлюб чи стосунки або розірвати стосунки?
    (15) Вам важко виграти справу в суді?
    (16) Ви хочете одружитися зі своїм партнером якомога швидше?
    Знову ж таки, моя електронна адреса: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp: +17168691327

    Негайно зв’яжіться з ним, щоб вирішити всі ваші проблеми та вирішити ситуацію за лічені дні.

    ВідповістиВидалити
  3. Я надіслав електронну пошту Дрігбіновії три дні тому, бо прочитав у дописі в блозі з коментаря дами з Коростишева, що Дрігбіновія змогла повернути колишню любов та любов та відновити довіру у стосунках. Мене звати Вікторія Донських з Луцька. Кілька років тому я вийшла заміж за пана Донських, який за фахом є лікарем. Ми були так закохані, що ми обоє поділяли все спільне, і у нас був маленький хлопчик, ми прожили тихе і солодке життя, але щось сталося чотири місяці тому. Мій чоловік прийшов додому пізно ввечері. Майже три тижні мій чоловік не повертається з роботи до 23:09. і цього не повинно було бути, я скаржився і дивувався, чому запізнення, яке він виправдовує, це через його роботу. Я був так стурбований, і мені потрібно з’ясувати, які проблеми насправді. Я дізналася, що мій чоловік підтримував стосунки з жінкою поза його офісом. Обидва працюють разом в одній компанії, з якою я зіткнувся зі своїм чоловіком, але він заперечив, через кілька днів це було гірше, ніж будь-коли, коли мій чоловік спав надворі, з того часу я зрозуміла що щось не так, тому що я ніколи не робив нічого, щоб нашкодити йому, так чи інакше, я ділюсь з ним усім, я маю на увазі все, тому я вирішив зв'язатися з Dr.igbinovia, коли я читав з коментарів до Інтернету, як Drigbinovia формує любов назад і довіру у стосунках, про які я запитую за допомогою через Повідомлення, яке я надіслав йому на його WhatsApp +12162022709 та його Пошта doctorigbinovia93@gmail.com. Через кілька годин я отримав відповідь із надісланого мною листа. і він сказав, що я в потрібному місці, щоб він міг допомогти мені повернути мого чоловіка, тому я вирішив спробувати йому, я вірю, і я намагаюся, лише через кілька днів після того, як заклинання любові в повітрі зателефонував мені чоловік по телефону і сказав, що сьогодні буде вдома, я був шокований, відразу ж біля дверей був мій чоловік Андерсон. Я був здивований, коли він побачив, як він став на коліна, щоб вибачитися за те, що зрадив мене і недавно спав. Я помітив, що обід заклинань любові був на роботі, завдяки доктору Ігбіновії за його чудові сили. Це справді потужне заклинання. Я знаю, що так багато шлюбів переживають подібну кризу відносин, перестають плакати або просити вашого чоловіка повернутися. Просто зверніться до цього духовного вчителя доктора Ігбіновія. Він допоможе вам повернути свою любов, і ви будете щасливі як ніколи. Це працює для мене, і я знаю, що буде працювати і для вас.

    ВідповістиВидалити
  4. Я дуже радий, що зустрів такого чудового чоловіка, як Д -р ВАЙЛ. у моєму шлюбі був жахливий час, я думав, що моє життя закінчилося, тому що в моєму житті більше нічого не рухалося, мій шлюб не стабільний, також на моєму місці справи йдуть не так гладко. мій чоловік мучив моє життя, несучи всіх видів жінок, які привозили їх до нашого подружнього дому, я дійсно розгубився щодо свого життя, я просто відчуваю, що забираю своє життя сам. але коли я познайомився з д -ром Вейлом, все змінилося назавжди, я розповіла йому про поведінку мого чоловіка і про те, як він поводився зі мною. Д -р ВАЙЛ попросила мене більше не плакати, що все буде добре. Д -р ВАЙЛ сказав мені, що мені потрібно зробити, і я зробив відповідно, якщо він попросив мене це зробити. я заплатила за всі речі, необхідні для того, щоб вилікувати чарівність, яка змушує мого чоловіка погано поводитися зі мною. після оплати цих товарів DR WALE зробив для мене чудову роботу. Поки ви зараз читаєте це, мій чоловік зараз теж добре поводиться зі мною і дітьми вдома. Все завдяки DR WALE. Ви можете зв'язатися з DR WALE на його WhatsApp/Viber: +2347054019402 АБО електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  5. привіт друже, мене звуть Анна Андреева, я і мій чоловік одружені вже 10 років, і ми прожили спокійно до одного вірного дня, він повернувся додому дуже сердитий, я спробував дізнатися, що відбувається, а потім підвищив голос Я почав битися зі мною, я зробив усе можливе, щоб заспокоїти його, але він розсердився на мене без причини, і він сказав, що збирається зі мною розлучитися, я благав його сказати мені, що відбувається, все, що він міг скажи, що він втомився від мене, що я повинен жити в його будинку, і він більше не хоче мене в своєму житті, я плакав всю ніч, потім я хочу, щоб будинок моїх друзів залишився там з нею, і я сказав їй, що сталося, і вона познайомте мене з д -ром алабою, який допомагав іншим жінкам у такій самій ситуації, і це виявилося хорошим результатом, по -перше, я ніколи не вірю в це, але я просто сказав, що повинен спробувати, тому що я дійсно дуже люблю свого чоловіка, тому я зв’язався з ним, і він сказав мені, що робити, і я це зробив, і він надіслав потужну молитву, яку я повинен був вимовити посеред е вночі, поки він наклав приворот на любов. Це було диво через 48 годин, коли мій єдиний чоловік подзвонив мені і сказав, що йому шкода, що він хоче мене повернути, я була така щаслива, тому що д -р Алаба допоміг мені, і я пообіцяв собі, що я збираюся витратити ці гроші по всьому світу, щоб інші могли бачити та зв’язуватися з ним, якщо вам потрібна допомога, ви можете зв’язатися з ним за адресою gmail dralaba3000@gmail.com, або ви можете зв’язатися з ним за допомогою whatsapp/ viber з цим номером +2349039885856, він - помічник, надіславши Бог поверне втрачених коханців і принесе вам щастя.

    ВідповістиВидалити
  6. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому, більше не проводив зі мною час і розлучався. Тому я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить життя мені нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тому я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому: Він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене, вибачився за все, що зробив, і сказав мені, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаю, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Справді, він Бог посланий, щоб привести втрачених коханців і принести вам щастя..

    ВідповістиВидалити
  7. Привіт глядачам онлайн! Я тут, щоб поділитися своїм свідченням про те, як мені допомогли повернути дружину. Я був шахраєм, і моя дружина ловила мене кілька разів. Я намагався виправити себе, і щоразу обманював знову і знову. Здається, я не усвідомлював, що вона для мене значила, поки вона не залишила мене в спокої. Я почав шукати спосіб повернути її, але, здається, нічого не виходило ідеально, поки я не натрапив на статтю про доктора УЕЙЛА, який допоміг багатьом людям у всьому світі відновити стосунки. Я зв’язався з ним за номером у WhatsApp за номером +2347054019402, і він запевнив мене, що моя дружина повернеться до мене протягом кількох тижнів із його потужною магією, і я заплатив деяку суму євро за матеріали, необхідні для роботи. Дивно, але моя дружина повернулася додому через кілька тижнів, сказавши, що все ще любить мене, і я поклявся ніколи більше їй не зраджувати. Все завдяки DR WALE. WhatsApp/Viber: +2347054019402 або drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити