понеділок, 14 грудня 2020 р.

 

* 13 грудня – День благодійності

Давайте дарувати свято разом

Навколо кучугури снігу, а за крок у невеличкій теплиці квітковий оазис. Ніби хтось на білу ковдру розсипав кольорове намисто. А квіти-намистинки, умившись памороззю і загартувавшись холодним вітром, забуяли особливою красою. Таку картину минулого тижня можна було побачити на обійсті Дарії Мозоль. Квіти – спільне захоплення дівчини та її мами Марії. Щоб рослини додавали весняного настрою серед сірих буднів зими, господині кілька видів заховали під плівку. Це лиш маленька частинка їхнього квітникового царства. Адже на клумбі в теплий період росло близько 70 видів різноманітних рослин. Лиш одних хризантем було до  50 сортів.

 «Мама квітами живе уже більше десяти років. Вони у нас були завжди. Ще в однокімнатній квартирі тішила око ціла оранжерея з вазонів. А коли батьки переїхали в приватний будинок і території стало більше, мама сповна дала волю своїй квітковій душі, – розповідає Дарія. – Я ж не розділяла її пристрасті, допоки карантин не допоміг по-новому глянути на красу, яку вона плекає. Пандемія перекреслила плани поїхати за кордон. І я повернулася додому, до свого маленького квіткового раю.

Якось мама відгукнулась на прохання в соцмережі  і відправила  в подарунок  піони. Так і виник задум, чому б не ділитись красою з іншими. І бажаючих виявилось чимало по всій Україні. Я людина творча, за професією технолог швейного виробництва. Для мене головне – ідея, якою швидко загоряюсь. Тому згодом почали робити та дарувати для друзів і знайомих букети з квітів. Їх залишалося вдосталь і не піднімалась рука викинути. А завдяки «сарафанному радіо» посипались замовлення і від інших. Зараз реалізуємо зібране на нашому обійсті насіння близько 40-а рослин. А ще створили групу «Квіткове натхнення», де спілкуємось та ділимось досвідом і емоціями з квітникарками. Напевно, любов до квітів в мені все-таки генетично закладена. Адже цим всім надзвичайно подобається займатись. Квіти, як жінки. Кожна особлива, потребує свого підходу і має таємницю, яку хочеться розгадати. І кожна надихає по-своєму».

Та не лише квітами ділиться дівчина. Старається віддати частинку  душі тим, хто цього потребує. Мешкаючи в Рівному, вона їздила до діток в інтернат. А нині запустила благодійну акцію «Подаруймо свято» для дубровицької малечі.

«Наближаються новорічні свята, всі ми їх дуже любимо і з нетерпінням чекаємо. Кожен з нас готується до цих свят по-різному: скуповуємо подарунки, готуємо наряди, прикрашаємо ялинки, дітки пишуть листи, вивчають вірші… Але не у всіх все так радісно, є сім’ї, які не в змозі купити ялинку, подарунки чи солодощі до свята. Тож наша акція  стартує для того, щоб хоч якось розрадити таких діток і створити їм настрій.  Всіх бажаючих, хто хоче приєднатися до нашої благодійної акції, ласкаво просимо. Кожна гривня – чиясь посмішка та настрій.  Ми знайдемо діток з неблагополучних сімей, діток-сиріт чи просто малозабезпечені родини в Дубровиці  і Дубровицькому районі, і в новорічні свята всі кошти, які зберемо, перетворимо у подарунки для них  Особисто відвідаємо, подаруємо настрій і зробимо фотозвіт. Давайте дарувати свято разом», – закликає дівчина у «Фейсбуці».

І приємно, додає вона, що люди помаленьку відгукуються і долучаються до благодійної ініціативи. Хтось іграшками, хтось одягом, хтось коштами, а хтось яблуками… А Дарія з мамою з кожного замовлення переказують 20% на добру справу.

«Є така народна мудрість – що посієш, те й пожнеш. Якщо ти плекаєш і доглядаєш за рослиною, вона віддячить своїм цвітінням. Так у всьому. Якщо любиш, люблять і тебе. Якщо даруєш добро, воно неодмінно повертається, – продовжує Даша. – Я зрозуміла, коли в тебе щось виходить, коли маєш можливість, треба цим ділитися. І неймовірні емоції від усмішок і щасливих вогників в очах надихають повторювати це  знову і знову. Насправді робити  добро не так затратно, як комусь здається. Це не потребує великих грошей. Куплена хлібина бабусі, переказана гривня, добре слово, обійми, компліменти – хіба це так складно? Хочеться, щоб світ став світлішим і добрішим. Щоб люди дарували сонце, яке є в кожному. Бо зараз навколо стільки негативних моментів та депресивних новин. Давайте радіти дрібницям і розквітати, як та  квіточка під сніговим покривом. Попри холод, вона все одно випромінює красу, і ця картина не гірша шедеврів  Ван Гога. Тому будьмо здоровими і взаємно красивими».

Леся Кондратик.

 

1 коментар:

  1. Вітаємо всіх онлайн-глядачів, я тут, щоб поділитися трохи свідченням. Мене звуть Анна Андреева, мені 40 років, я одружився з 31, має тільки одну дитину і жив щасливо. Через рік подружньої поведінки мій чоловік став настільки дивним, і я насправді не розумію, що відбувається, він упакований з дому до іншої жінки, я люблю його так сильно, що я ніколи не мрію втратити його, я намагаюся зробити все можливе, щоб переконатися Мій чоловік повертається до мене, але все без допомоги, плаче і плаче, просять допомоги, я говорив про це з його сім'єю, але не отримав відповіді. Отже, мій найкращий друг Анна Йоханссон пообіцяв мені допомогти. Вона розповіла мені про чоловіка, на ім'я доктора Алаба, сказав мені, що він дуже великий чоловік і справжня людина, яка може бути довірена і не має нічого спільного з любовними питаннями, що він не може вирішити, і вона сказала мені, як він допоміг безліч людей у відновленні своїх відносин. Я був дійсно переконаний, я швидко зв'язався з адресою електронної пошти, dralaba3000@gmail.com або його WhatsApp / Viber з цим номером +2349039885856. Я поясню всім моїм проблемам, він сказав мені, що мені не доведеться турбуватися, що всі мої проблеми будуть вирішені негайно. Він сказав мені, що робити, щоб повернути чоловіка, і я сказав, що він сказав, що через 3 дні мій чоловік повернувся і почнеш жебрацтво, і це дійсно сталося, як сказав: Я був дуже здивований, це так неймовірно. Слава наших відносин з Богом зараз дуже близька, і ми обидва живуть щасливо. Якщо ви зіткнулися з подібною проблемою, негайно зв'яжіться з ним і вирішити проблему раз і назавжди. Я також є живим свідком

    ВідповістиВидалити