неділю, 13 грудня 2020 р.









 

ПРИЗНАЧЕНО СІМ СТАРОСТ ТА УТВОРЕНО ВИКОНКОМ МІСЬКРАДИ

10 грудня відбулася друга сесія Дубровицької міської ради восьмого скликання, на розгляд якої виносилося аж сорок шість  питань. Більшість з яких – організаційні.


 

З-поміж них і ті, що, напевно, останніх кілька тижнів були найбільш обговорюваними в усіх селах району: хто ж стане їхнім старостою? Зазначимо одне, керівництво ради нашої ОТГ, дещо відійшло від усталених традицій. Тож у Дубровицькій, на відміну від Миляцької та Висоцької ОТГ, де старост призначали майже в кожне село, навпаки об’єднали під старостинські округи по кілька колишніх сільських рад. Тож замість шістнадцяти сільських рад буде утворено сім старостинських округів. Як зазначив міський голова Богдан Микульський, «були б ми більш фінансово спроможні, могли б дозволити собі старосту в кожне село». Фінансів новоутвореній громаді дійсно бракує – тільки на утримання районної центральної лікарні до кінця року бракує 700 тис. грн., більш ніж на два мільйони недовиконано районний бюджет. До слова, всього обійняти посаду старости виявило бажання 83 особи. Однак, оскільки їх призначення належить до виключних повноважень міського голови, Богдан Микульський виніс на розсуд депутатів наступний розподіл за округами та відповідно кандидатури на посади старост:

Белаш Олени Миколаївни – на посаду старости сіл Бережниця, Підлісне, Білаші, Осова;

Дашука Миколи Павловича – на посаду старости сіл Берестя, Соломіївка, Орв’яниця, Кураш;

Олексійовця Віктора Миколайовича – на посаду старости сіл Залужжя, Узлісся, Бережки, Великі Озера, Великий Черемель, Шахи, Різки;

Жакун Наталії Петрівни – на посаду старости сіл Колки, Порубка, Заслуччя, Велюнь, Загребля;

Гольца Степана Миколайовича – на посаду старости сіл Сварицевичі,  Зелень, Лісове, Озерськ;

Кузіна Віктора Павловича – на посаду старости сіл Селець, Ясинець, Лютинськ, Мочулище, Острівці, Крупове;

Щура Романа Харитоновича – на посаду старости сіл Трипутня,  Вільне, Грані, Залішани, Кривиця, Літвиця, Нивецьк, Грицьки, Працюки.

Після бурхливого обговорення врешті всі запропоновані міським головою кандидатури були затверджені та прийнято рішення про виготовлення старостам гербових номерних печаток – аби можна було на місцях завіряти необхідні документи. На старост у межах підпорядкованих їм населених пунктів покладено  обов’язки із вчинення нотаріальних дій, проведення державної реєстрації актів цивільного стану, вчинення дій щодо ведення погосподарського обліку та видачу документів в обсягах, що відповідає чинному законодавству.

Тож інтриги, як кажуть в таких випадках, не вийшло. Зазначимо лишень, що насправді спочатку в сесійній залі при обговоренні цих питань було досить гаряче. Спочатку депутат Анатолій Задорожний взагалі запропонував зняти питання про призначення старост з розгляду, оскільки не розроблено положення про старостат. Тут довелося юристам пояснювати, що при примусовому об’єднанні, коли не йдеться про вибори старост, таке положення не розробляється, а діють старости у межах посадових інструкцій. Тож пропозицію Задорожного зняти питання з розгляду було відхилено. Депутат Микола Петрушко пропонував кількість старост збільшити до десяти, а депутат Андрій Кулик навіть брався утримувати старосту для населених пунктів колишньої Соломіївської сільської ради коштом господарства «Промінь». Проти об’єднання колишніх Соломіївської та Берестівської сільських рад виступали депутати Світлана Правник та Володимир Юзьків. Дали слово й Катерині Катюсі, яку хотіли б бачити на посаді старости чимало її земляків. Анатолій Задорожний замість Миколи Дашука пропонував призначити Олександра Бовгирю, за якого найбільше віддали берестівчани голосів на останній виборах. Однак врешті все ж більшістю голосів підтримали пропоновані міським головою кандидатури.

Які ще яскраві моменти сесії? Ну насамперед це може бути єдине пленарне засідання, в якому взяли участь всі обрані депутати і навіть на короткий термін його відвідав народний депутат Віктор М’ялик. Богдан Микульський сособисто подякував йому за подарунок до дня міста – завдяки Віктору Ничипоровичу в дитячому містечку центрального міського скверу з’явилися  кумедні скульптури  ведмедів. Народний депутат запевнив, що й надалі всіляко сприятиме громаді.

Депутати задовільнили  заяву Миколи Кухарця про дострокове припинення повноважень депутата міської ради 8 скликання, у зв’язку з обранням його заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, відповідно депутатський мандат здобув Микола Кохно, черговий кандидат за списком політичної партії «Сила і Честь».

Створено дві депутатські фракції «Політичної партії «Європейська  солідарність» (голова – Микола Петрушко, до складу ввійшло 4 депутати) та «ВО «Свобода» (керівник – Олександр Лавор, ввійшли 3 депутати).

Окремим рішенням розширено склад виконавчого комітету – з п’яти до сімнадцяти чоловік, ввівши до нього, окрім міського голови, заступника Юрія Яременка, секретаря ради та керуючої справами виконавчого комітету, начальника організаційно-правового відділу, які були затверджені на першій сесії, другого заступника міського голови Миколу Кухарця, всіх старост, начальника відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Дубровицького районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Рівненській області Ларису Шеремету, заступника начальника Дубровицького ВП Сарненського ВП ГУНП України в Рівненській області Олега Сидоришина, начальника 14 державної пожежної-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України у Рівненській області майора служби цивільного захисту Олександра Смолянця, голову ГО «Захисту прав та інтересів учасників АТО» Миколу Шкільнюка.

Також затверджено план діяльності з підготовки регуляторних актів на наступний рік, який ми публікуємо в цьому ж номері газети.

Депутати затвердили також регламент роботи міської ради та  структуру її виконавчого комітету. Всього міська рада налічуватиме 16.5 штатних одиниць та складатиметься з: міського голови, двох заступників, секретаря ради, керуючої справами виконавчого комітету, семи старост, фінансово-економічного, організаційно-правового відділів, сектору містобудування, архітектури та земельних відносин.

Утворено також самостійні виконавчі органи Дубровицької міської ради (з правом юридичної особи): відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту та фінансовий відділ Дубровицької міської ради та затверджено положення про них.

Прийнято рішення про реорганізацію всіх сільських рад шляхом їх приєднання до міської ради та внесено зміни до бюджету.

Окрім суто організаційних, було розглянуто й планові питання – зокрема, про роботу правоохоронних органів з дотримання правопорядку і  попередженню правопорушень на території Дубровицької міської ради. З відповідною інформацією виступив дільничний офіцер поліції сектору превенції Дубровицького ВП Сарненського ВП ГУНП в Рівненській області, лейтенанта поліції А.Л. СЕМЕНЧУК.

Як завжди, на розгляд виносилося й чимало земельних питань.

Людмила РОДІНА.

Немає коментарів:

Дописати коментар