середа, 2 червня 2021 р.

 










До результату приводять наполегливість та терпіння

 

Яка сьогоднішня молодь? Чим цікавиться і захоплюється? Пропоную вам розповідь про Віталія Петровича – талановитого юнака із Залужжя. Про творчість, духовність, сімейне коло – у нашому спілкуванні.

 

Віталію, розкажіть про себе нашим читачам.

Мене звуть Віталій, мені 19 років. Живу в дуже красивій місцевості, в с. Залужжя. Виховуюся в багатодітній сім’ї. У нашій сім’ї 13 дітей. Я найстарший. Молодшій сестричці Діанці – 2 роки та 3 місяці. У нас дружня, боголюбива сім’я. Тату Петру Миколайовичу – 42 роки, мамі Лідії Михайлівні – 37. Я вчився в Сарненському аграрному ліцеї на електрика. Ще додам: закінчив музичну школу по класу флейти. На фортепіано сам навчився грати. З дитинства я дуже багато читаю, тому і зіпсував зір. Люблю фотографувати, читати книги, малювати, грати на фортепіано і складати мелодії. Мрію побудувати свій особистий вертоліт чи літак і стати пілотом.

Я член церкви Євангельських Християн Баптистів. Співаю в хорі, також граю в церкві на фортепіано та займаюсь з дитячим хором.

Така велика сім’я у вас. Чи неважко бути найстаршим для братиків та сестричок?

Можливо хтось думає, що велика сім’я –це дуже тяжко, багато проблем. Насправді – це не так. Звичайно є свої труднощі, але якщо у сім’ї панують любов, мир, злагода і турбота один про одного, то всі труднощі непомітні. Звичайно, бути старшим – це велика відповідальність. Адже у мої обов’язки входить не лише допомога батькам по господарству, але частково й відповідальність за виховання молодших братів та сестер. У нас християнська сім’я, батьки нас виховують по Слову Божому, по Біблії. Ми завжди разом читаємо Біблію і разом молимося. До Церкви ми завжди йдемо всією сім’єю.

Віталію, у мережі «Фейсбук» прослідкувала, що ви майстерно робили світлини на різну тематику. Як виникло Ваше захоплення?

З дитинства мене цікавило дуже багато різних занять, професій, захоплень. Виходило так, що одне хобі змінювалося іншим. Я постійно відкривав для себе щось нове, попередні захоплення часто відпадали. Але кілька хобі ідуть зі мною поряд постійно. Це музика, електрика і фотографія.

Мистецтво фотографії швидко розвивається. За допомогою яких пристроїв фотографуєте?

Додам, що мій шлях у сферу фотографії почався ще в дитинстві. У нас в сім’ї був плівковий фотоапарат «Kodak», у тата не часто знаходився час нас фотографути. Але я з нетерпінням чекав на ці моменти. З часом у нас з’явився цифровий фотоапарат, мене зацікавили його технічні можливості, зокрема те, що об’єкт фотографії можна було наближати і віддаляти, а фото передивлятися і видаляти. У той час для мене це справді було цікавинкою. Адже до цього всі фото я роздруковував на папері.

Пізніше я купив собі смартфон і почав фотографувати цим пристроєм. Проходив час, я купував більш  технічно потужніші телефони, і через 2-3 місяці продавав їх, знову купував і продавав телефони. Я шукав досконалість в камері. Кожен наступний телефон був з кращою камерою, з безліччю можливостей. Але якість камери мене все одно не влаштовувала. Почав думати про покупку дзеркального фотоапарату. Вивчав його конструкцію, принцип роботи, функції. На жаль, не знайшов людини, яка б навчила мене досконало ним користуватися. Я вчився, переглядаючи відео на «YouTube». Великим поштовхом у моєму навчанні, як фотографа, став карантин. З’явилося багато часу, я виїжджав на природу і днями фотографував, знімав відео, удосконалював свою майстерність. Зрештою, влітку 2020 року я купив дзеркальний фотоапарат «Nikon». Якість фото, можливості та функції мене вразили. Щоб навчитися гарно фотографувати, треба працювати і працювати. Я проводив безкоштовні фотосесії, вчився обробляти фотографії. Восени купив спеціальний портретний об’єктив, результат роботи з ним  ще більше мене вразив.

Пізніше я зробив сторінку в «Інстаграм», почав викладати свої роботи, слідкувати за відомими фотографами, вчитися у них.  Часто відправляв свої роботи на конкурси. Зараз регулярно проводжу особисті фотосесії, фотографую та знімаю визначні події, свята, вечори із життя людей, також розвиваюся у предметній зйомці. Планую придбати обладнання для зйомки весіль. Найбільше подобається робити портретні фото. Пейзаж фотографую нечасто. Але завжди фіксую красивий захід сонця або світанок, засніжені дерева зимою чи квітучі сади. Я зробив такий висновок у житті: «Якою б справою ти не займався, бажання, наполегливість та терпіння приведуть до бажаного результату»!

Спілкувалася Люба КЛІМЧУК.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар