середу, 1 грудня 2021 р.

 


І «ЦУКЕРОК», Й «ДИВО САДУ» ТЕПЕР ВИСТАЧИТЬ НА ВСІХ

Наприкінці минулого року на шпальтах «Дубровицького вісника» був опублікований мій матеріал «За «цукерками» – на… грядку», а дещо раніше була публікація «Диво саду» на вашій дачі». Сподіваючись, що вони будуть цікавими для читачів газети, я розповідав про деякі перспективні сорти помідорів з високими смаковими якостями, які вирощую на своїй дачі. Одним з таких був «Диво саду», який вирощую вже декілька років і жодного разу не підвів. Отож приємно ним задоволений, адже є від чого: плоди дуже красиві, круглі, червоні, вагою іноді й до кілограма, стійкі до фітофтори, а врожайність – до 20 кілограмів з куща. Особливо вражають їхні смакові якості: вони заслуговують найвищої оцінки. Помідори цього сорту ідеальні для салатів, а смак томатного соку з них просто неперевершений! Без перебільшення, цей сорт – справжнє диво!

Але справжньою окрасою грядок і рекордсменом за вагою, красою і, особливо, за своїми смаковими якостями, як і сорт «Диво саду», став середньостиглий, з насиченим червоно-оранжевим кольором і красивою формою плодів, томат «Цукерки Вірджинії». Цей сорт, який прийшов до нас з однойменного штату США, добре прижився і на українській землі. Рослини і плоди не хворіють, а врожайність – до 30 кілограмів з куща. Але найголовніше – ці томати теж дуже солодкі, не розтріскуються, довго зберігаються на кущах і, навіть, будучи зірваними, тривалий час не втрачають своїх смакових якостей. Напевно, саме тому їх і назвали цукерками. Адже, спробувавши цей помідор, інакше й не скажеш. Саме про цей сорт я розповів у другому матеріалі.

Оскільки я зібрав чималу кількість насіння цих сортів, тож запропонував безкоштовно поділитися ним з городниками, читачами «Дубровицького вісника».

 

Та, чесно кажучи, я аж ніяк не сподівався на такий великий потік листів. І в результаті не всі бажаючі змогли отримати насіння помідорів цих сортів. І хоча жоден адресат не залишився поза увагою (їм надіслав насіння іншого сорту), та все ж кожен прагнув придбати саме якийсь із цих двох сортів. До речі, я навіть отримав декілька листів від вдячних городників, які були задоволені як «Дивом саду», так і «Цукерками Вірджинії» уже на власній грядці.

Отож, враховуючи наявну ситуацію, цьогоріч я зібрав значно більшу кількість насіння помідорів саме цих сортів і з задоволенням поділюся ними з кожним бажаючим: надішлю потроху зерняток усім, хто вкладе у лист підписаний конверт із марками та надішле мені за адресою: А.І. Сенчуку, вул. М. Небаби, 100, кв. 27, м. Чернігів-5, 14005, і буду щиро радий, якщо й на вашому городі чи дачній ділянці влітку з’являться чи то «Цукерки Вірджинії», чи «Диво саду» і порадують своїм незвичайним смаком вас і, особливо, ваших дітей. І тоді за цукерками можна буде ходити не тільки до магазину, але й на грядку.

До речі, за цей час свою колекцію помідорів поповнив новинками і я, а цього року випробував їх на власній дачній ділянці.

Не можу не розповісти про один, з поки що рідкісних на Україні, і моїх найулюбленіших томатів – середньостиглий високоврожайний сорт «Церква». Йому більше 100 років, і прийшов він до нас з Америки. За легендою, цей сорт вирощували кілька поколінь ченців в одному з храмів. Плодоносить «Церква» до самих заморозків, а зірвані в жовтні бурі помідори лежать на підвіконні до грудня. Це один з небагатьох сортів, який може похвалитися плодами – справжніми важкоатлетами: найменший важить не менше півкілограма. І таких томатів за сезон на одному кущі зав’язується до 30 штук.

Щороку тішать своєю екзотично-казковою «розмальовкою» такі цікаві сорти, як «Зірка Техасу», «Королівська краса», «Загадка природи» та «Пір’їна Жар-птиці», які створюють на грядці красу і настрій. Ці помідори дійсно ніби з казки й до того ж великі, красиві і високоврожайні, а щодо своїх смакових якостей – то просто неперевершені! А «змагаються» з ними у красі високорослі, середньостиглі 100-грамові помідори «Кавунчик» та «Медово-мармуровий» з неймовірно красивим жовто-червоно-оранжевим забарвленням. Плодоносять же вони до самої осені, стійкі до захворювань. Та й врожайність висока і стабільна. Отож, раджу саджати їх обов’язково.

Своїм оригінальним кольором та високими смаковими якостями також вражають помідори сортів «Зеро», «Біла королева» та «Білий восковий». Перший – ранньостиглий низькорослий сорт, плоди круглі, великі, червонооранжеві, з високим вмістом цукру, а два інших – середньоранні, цінність яких: невибагливість до вирощування, стійкість до перепадів температури, стабільна врожайність, рекомендуються для дієтичного харчування. Плоди ж також дуже солодкі, практично білого кольору, м’ясисті, вагою до 400 грамів. До речі, білі помідори мають велике дієтичне значення, показані при алергії, хворобах органів травлення, а також маленьким дітям.

 І коли вже мова зайшла про лікувальні властивості помідорів, то тут неперевершеним буде сорт «Здорове життя», який по праву займає чільне місце на моїй помідорній грядці. Це – ранній високорослий і надзвичайно продуктивний сорт, плоди вагою до 30-40 грамів, червоні, високої якості і неповторного смаку, багатогронові з 10-15 помідорів у кожному гроні. Це найсолодший з усіх чері-помідорів з найвищим вмістом вітамінів. І, як стверджують фахівці, цей сорт має підвищений вміст лікопину, який є протипухлинним засобом і називають його протираковим помідором.

Словом, сортів помідорів є дуже багато, як кажуть, на всі смаки і вподобання. Та дійсно неперевершеними, як на мене, все ж є сорти «Диво саду» і «Цукерки Вірджинії». Тож повторюсь: якщо комусь із читачів «Дубровицького вісника» не вистачило насіння одного з цих двох сортів чи, можливо, хтось щойно дізнався про них і хоче й собі придбати, я із задоволенням поділюсь. Що для цього потрібно – читайте вище. Але не зволікайте, а то раптом знову не вистачить…

Анатолій СЕНЧУК.

 

1 коментар:

  1. Я розлучилася з чоловіком три роки тому. Між нами не було спілкування. Сім’ї та друзі порадили мені не забути про шлюб і рухатися далі у своєму житті. Я не хотіла вийти заміж за когось іншого, тому що в глибині душі я все ще люблю свого чоловіка. Я так сильно страждала від болю та розгубленості, що прочитала в Інтернеті рекомендацію про те, як доктор Алаба возз’єднав розірваний шлюб за допомогою своїх духовних сил. Я постійно читав так багато свідчень про те, як він допоміг покласти край розлученню та повернути колишніх коханих людей, і моя віра відновилася. Я повинна негайно зв’язатися з доктором Алабою через кілька хвилин, він відповів мені і дав інструкції, що робити, після того, як я виконала необхідну вимогу через два дні після ритуалу, заклинання змінило моє життя навколо мого чоловіка, щоб більше не зв’язуватися зі мною. Два роки подзвонили мені серед ночі, плачучи і вибачаючись, що це справа рук демонів, тому я досі дивуюся цьому диву, тому прощаю його. Тепер мій шлюб тепер у рівновазі. Ритуал Дралаба спрацював чудово, а шлюб міцніший, ніж раніше, і ніщо не зможе нас знову розлучити. Я відвідав стільки сайтів, на яких шукав допомоги, це було безнадійно, поки я не зв'язався з Дралабою, справжнім чоловіком, який допоміг мені відновити мій розірваний шлюб, якщо у вас є подібна проблема у вашому шлюбі, ви хочете, щоб ваш чоловік або дружина знову полюбили вас . , У вас є хтось, кого ви любите, і ви хочете, щоб він або вона любили вас у відповідь, у вашому житті є виклик, шаблон заклинання доктора Алаби - це рішення і відповідь на вашу проблему, WhatsApp / Viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744, зв'яжіться з ним сьогодні, надіславши електронного листа на адресу dralaba3000@gmail.com Не дозволяйте нікому забрати у вас вашого чоловіка.

    ВідповістиВидалити